Avto

Odličen netipičen mercedes

Mercedes-benz se močno spreminja, saj poleg limuzin na trg pošilja tudi praktične in celo dostopne avtomobile, kot je razred B

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

09.08.2012 12:40
Čas branja: 4 min

Nemška prestižna znamka je vselej slovela po razkošnih limuzinah, kupejih in roadsterjih. Te zna odlično delati še danes, zna pa delati tudi tako uporabne in dostopne avtomobile, kot je razred B. Prav to je najboljša lastnost neznačilnega mercedesa.

mercedes
Novi mercedes-benz razreda B je izgubil zasnovo z dvojnim dnom in nekaj oblikovne skladnosti, zadržal pa je visok položaj za volanom in preglednost.

Z limuzinami te znamke seveda ni nič narobe. Res je le, da denimo mercedes-benz razreda C ni najprimernejši avto za tiste kupce, ki poleg ugleda in udobja iščejo tudi priročnost, uporabnost, lažji dostop in upravljanje avtomobila. Tudi druge Mercedesove limuzine so namreč preveč strogo podrejene klasičnim zapovedim, ki zagovarjajo predvsem eleganco oblike, v zadnjem času s primesmi kupejevskih potez, pogon na zadnja kolesa in sicer prostorne ter udobne, a tudi precej nizko nameščene sedeže.

Na njih se v razredu C, E in S sedi odlično, tudi po petih urah vožnje, vstopanje in izstopanje pa je lahko zaradi nizke namestitve težavno, naporno in zato obremenjujoče. Zato si je tudi pri Mercedesu marsikdo zaželel drugačno vrsto udobja - višjega položaja za volanom, višjih sedežev in strehe, ki zahtevajo manj napora pri vstopanju in izstopanju, manj sklanjanja glave in manj zvijanja v križu.

Mercedes sledi željam uporabnikov

Prav zaradi omenjenih lastnosti, predvsem visokega položaja za volanom in preglednosti, ne pa toliko zaradi prostora (enoprostorski avtomobili) ali terenskih lastnosti pri športnih terenskih avtomobilih, ki so velikokrat opremljeni le s sprednjim pogonom, tudi mlajši kupci čedalje pogosteje kupujejo enoprostorske in športne terenske avtomobile.

Pri Mercedesu, ki ima med tremi prestižnimi nemškimi znamkami najstarejše kupce, to dobro vedo že dlje časa, zato kot alternativo za limuzine, kupeje in roadsterje ponujajo športne in razkošne terenske avtomobile ter manjša razreda A in B. V novi generaciji se je nekdaj majhni, visoki in pregledni razred A podal v druge vode - natančneje v boj za kupce iz BMW serije 1 in audijem A3 z bolj športno zasnovo.

Razred A je šel v drugo smer, B je ostal B

Mercedes B je ostal zvest predhodniku z enoprostorsko zasnovo, majhno velikostjo in veliko prostora ter uporabnosti. V primerjavi s svojim predhodnikom je pridobil izjemno veliko, pri materialih v potniški kabini je postal pravi imenitni mercedes (predhodniku smo zamerili trdo in ceneno plastiko ter druge materiale), pri ceni pa se je preselil razred nižje, kjer vladajo volkswagni, opli, fordi in drugi igralci brez prestižnega predznaka.

Kot zanalašč za te čase

To je všeč slovenskim kupcem in tudi prodajalcem, ki v teh časih le stežka prodajo velike ter razkošne mercedese. Za novega B kupci čakajo v vrsti. Na prvi pogled to sicer ni najbolj razumljivo, saj v primerjavi s predhodnikom ni ravno lepotec. Nižji je za pet centimetrov, daljši za devet (dolg je 4,36 metra) in deluje precej manj skladno - kot mešanec med enoprostorskim avtomobilom in karavanom.

Naravnost blesti pa na pomembnih področjih, torej prostornosti, varnosti, kakovosti, tehniki in celo ceni, saj je kljub precejšnji dodani vrednosti cenejši za štiri tisočake. Osnovni model B 180 s 1,6-litrskim turbomotorjem stane 21.900 evrov, kar je primerljivo z omenjenimi tekmeci in zelo ugodno za avtomobil znamke, ki je vselej stavila na odličnost, nikoli pa na ugodno ceno.

graf

Ohranil je uporabne lastnosti

Kljub ugodni ceni pa B ponuja zelo veliko, denimo zelo kakovostno plastiko, lične in celo dinamične podrobnosti na armaturni plošči - okrogle, na videz aluminijaste zračnike, zelo kakovosten zaslon nad sredinsko konzolo in kup praktičnih lastnosti. Število stikal so inženirji zmanjšali z vrtljivim gumbom, s katerim se med funkcijami sprehajate po zaslonu.

Položaj za volanom je kljub klasični zasnovi ostal visok, dostop do sedežev pa zelo udoben. Enako je na zadnji klopi, ki je višja kot pri limuzinah (višja je tudi streha), zato se nanjo udobno usedete, olajšan pa je tudi izstop.

Zadnja klop razvaja še z radodarnim prostorom za kolena in premično mizico, na katero lahko postavite časopis, knjigo, pijačo ali prenosni računalnik, če vas delo med vožnjo ne moti.

Povprečen, a lahko dostopen prtljažnik

Prtljažnik je s 486 osnovnimi litri nekaj manjši kot pri predhodniku ter nekako sodi v povprečje tekmecev. V primerjavi z limuzinami pa ima pomembno prednost - prtljažna vrata, ki se odpirajo visoko in skupaj s steklom, zato tudi nalaganje velikih predmetov vanj ni nobena težava.

Lahkoten in čvrsto vzmeten

Med vožnjo pa se B izkaže kot lahkoten, pregleden, nezahteven, zaradi razmeroma majhne dolžine pa tudi okreten avtomobil, kar bo všeč še zlasti manj veščim voznikom.

Dinamičnim voznikom pa bosta všeč razmeroma natančen volan in čvrstejše podvozje, vsi drugi pa bodo potarnali, da bi takšen avtomobil lahko udobneje prestrezal cestne luknje.

Tiha in varčna motorja

Kot zelo dobro ocenjujemo tudi tehniko mercedesa razreda B, ki je dobil dva nova bencinska in dizelska motorja. Osnovna motorja v B 180 CDI (dizel z 80 kilovati) in B 180 (bencinar z 90 kilovati) bosta ustrezala predvsem umirjenim kupcem, ki od avtomobila ne pričakujejo športnosti, temveč le zadostno zalogo moči za tekočo vožnjo. Oba stroja sta povsem nova in blestita s tihim motornim tekom in odzivnostjo (tudi bencinski, ki je opremljen s turbopolnilnikom) ter omogočata še ugodno porabo goriva.

Prožnejši ali živahnejši?

Bencinar v povprečju porabi približno od šest do osem litrov, za 1.500 evrov dražji dizel pa vsaj liter in pol manj. Katerega izbrati, je predvsem odvisno od prevoženih kilometrov, njune lastnosti pa so med vožnjo podobne. Dizel je v nizkih vrtljajih prožnejši, bencinar pa živahnejši ob odločnejših pritiskih na plin. Močnejša motorja v B 200 (115-kilovatni bencinar) in B 200 CDI (dizel s sto kilovati) sta slaba dva tisočaka dražja, tudi kar opazno zmogljivejša, če je potrebna dodatna moč.

armatu
Armaturna plošča je precej imenitnejša kot prej, stikal je manj, veliko funkcij pa upravljate z vrtljivim gumbom na zaslonu nad sredinsko konzolo.

avato
Zadnja klop ponuja razkošje prostora, zelo lahkoten dostop in premično mizico.

avato
Prtljažnik s 486 litri je povprečno velik, a zelo lahko dostopen.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

26.10.2014
07.12.2014
FINANCE
Manager
Koga vse boste lahko v Sloveniji in pri sosedih slišali to poletje
Manager
Koncerti in festivali
ManagerMiran Inhof Koga vse boste lahko v Sloveniji in pri sosedih slišali to poletje

Od klubov, dvoran in mestnih trgov do stadionov – pregled najatraktivnejših poletnih koncertov doma in za mejo.

FINANCE
Manager
Zanimivi tehnološki pomočniki za vrtnarje in vrtičkarje
Manager
Tehnologija
ManagerMarjan Kodelja Zanimivi tehnološki pomočniki za vrtnarje in vrtičkarje

Pri delu na vrtu nam lahko ob pomanjkanju časa ali izkušenj pomagajo številne tehnološke rešitve: od vremenskih postaj in aplikacij za nadzor nad kompostiranjem do naprav za košnjo, odstranjevanje plevela in sajenje.

FINANCE
Manager
Ko šola ni za vsak dan
Manager
Pismo iz Londona
ManagerTanja Stankovič Ko šola ni za vsak dan

Odsotnost v šolah v Angliji se je od leta 2019 povečala za več kot polovico, pa tudi podatki za Severno Irsko, Škotsko in Wales kažejo podoben trend.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Razkrite bilance: Kako se upad števila transakcij pozna na poslovanju nepremičninskih agencij
Finance
nepremičnine
Kristina Robežnik Razkrite bilance: Kako se upad števila transakcij pozna na poslovanju nepremičninskih agencij

Upad števila transakcij se kaže v poslovnih rezultatih šestih izmed osmih nepremičninskih agencij, ki smo jih vzeli pod drobnogled.

FINANCE
Kje je Golobova svoboda spregledala posel?
Finance
tanja smrekar
Tanja Smrekar Kje je Golobova svoboda spregledala posel? 1

Kako smo postali talci vladne zanke okoli vratu podjetništva in kaj je koalicija pravzaprav že napovedala in se zdaj – žal – v velikem obsegu uresničuje.

FINANCE
Subvencije
Država bo dala 3,5 milijona evrov za novi center krožnega gospodarstva. Kaj bo ta delal?
Subvencije
KAM GRE EVROPSKI DENAR
SubvencijeTeja Grapulin Država bo dala 3,5 milijona evrov za novi center krožnega gospodarstva. Kaj bo ta delal? 2

V preteklosti smo denimo z evropskim denarjem sofinancirali razvojne centre, nekatere zgodbe se niso dobro izšle, imamo enotno točko za krožno preobrazbo gospodarstva, strateško partnerstvo na področju krožnega gospodarstva. Zakaj torej še en center?

FINANCE
Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov
Finance
PLAČNA REFORMA V JAVNEM SEKTORJU
Andreja Rednak Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov 12

Kaj konkretno Golobova vlada predlaga zase, za ministre, sodnike, župane, ravnatelje šol, direktorje v zdravstvu.