Avto

Novi smart bo Revozu letno prinesel pol milijarde evrov

Revoz bo letos izdelal 60 tisoč, prihodnje leto pa 230 tisoč twingov in smartov, napoveduje dobavitelj Revoza SEP; delež smartov bo med 40 in 45 odstotki

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.07.2014 21:30
Dopolnjeno: 16.07.2014 21:30
Čas branja: 3 min

Prvi smart forfour je nastajal med letoma 2004 in 2006 na podlagi mitsubishija colta, novi bo imel gene novomeškega twinga.

Smart forfour in twingo imata dober start, so zadovoljni slovenski dobavitelji. Prihodnje leto bo Revoz, če bodo tržne razmere ugodne, izdelal rekordnih 230 tisoč avtov, od tega okoli sto tisoč smartov.

Več o novih smartih fortwo in forfour

Sinoči, tik po koncu naše redakcije, je nemški Smart razkril novi model for­four, ki ga bo za ves svet izdeloval Revoz. Novi štirisedežnik si tehniko in veliko delov deli s twingom, njegove proizvodne količine pa bodo po oceni predsednika uprave TPV Vlada Bahča dosegle od 30 do 40 odstotkov skupne proizvodnje twinga in smarta forfourja v Revozu. Direktor družbe SEP Edmund Pal, ki za novinca izdeluje plastične posode za tekočino za pranje stekel in pripadajočo napeljavo, pa je dal natančnejše napovedi. »Revozu smo letos potrdili proizvodnjo delov za 60 tisoč novih modelov, od tega med 25 in 30 odstotki, torej med 15 in 18 tisoč smartov. V prihodnjem letu pa bo proizvodnja zrasla na 230 tisoč primerkov obeh modelov, delež smartov pa bo med 40 in 45 odstotki, torej med 92 in 103 tisoč vozil,« nam je zaupal Pal.

14C661-010.1405539615.jpg.s.600px.jpg
Smart forfour je tehnični bratranec renaulta twinga, oba pa že nastajata v novomeškem Revozu. Manjši fortwo bo izdelovala tovarna v Nemčiji.

92 tisoč smartov forfour bo po napovedih dobaviteljev prihodnje leto izdelal Revoz.

507 milijonov evrov prihodkov od prodaje bo Revoz prihodnje leto ustvaril s smartom forfourjem.

11 tisoč evrov bo cena osnovnega smarta forfour na našem trgu, twingo bo okoli tisočaka cenejši.

270 delavcev bo zaradi projekta Edison, novi twingo in smart, Revoz zaposlil do konca leta.

Revoz bo v letu 2015 lovil proizvodni rekord

Če Revoz doseže proizvodnjo 230 tisoč vozil, bo to nov proizvodni rekord. Doslej je Revoz največ vozil izdelal leta 2009 - prek 212 tisoč, napovedi za twinga in smarta pa v Novem mestu niso dali.

Novi smart forfour bo z Revozovih tekočih trakov potoval na večino trgov sveta, v ponudbi ne bo le v Severni Ameriki in Kanadi, medtem ko bo prodaja twinga osredotočena predvsem na Evropo.

Nemec v Novo mesto prinaša več kot pol milijarde evrov prihodkov

Če bo Revoz z omenjenima modeloma dosegal podobne prihodke od prodaje in kosmato maržo na avto kot v zadnjih štirih letih, bo novi smart k Revozovi bilanci po naših izračunih prihodnje leto prispeval vsaj 507 milijonov evrov prihodkov od prodaje in med 92 in 102 milijona evrov kosmate marže.

Polna proizvodnja smarta šele jeseni

V Revozu nemškega bratranca twinga, smarta forfourja, v tem hipu že izdelujejo, so nam potrdili, več informacij pa nam niso smeli razkriti. Po besedah predsednika uprave TPV Vlada Bahča, ki za smarta in twinga izdeluje dele sedežev, karoserije in šasije, pa bo proizvodnja v polnem zagonu stekla šele jeseni, medtem ko twingova že teče. Zamik potrjuje tudi načrtovani prihod na trg obeh modelov, twingo bo med kupce zapeljal septembra, prvi smarti forfour pa šele 22. novembra, čeprav bo slovenski Autocommerce, distributer znamke Smart, naročila zanje zbiral že od 31. julija.

Novi forfour bo prinašal dobiček, je prepričan šef Mercedes-Benza

Novi smart forfour je naslednik istoimenskega modela, ki ga je Smart zaradi negativnega poslovnega rezultata nehal izdelovati že po treh letih, leta 2006. Novinec bo dobičkonosen, je ob tem prepričan predsednik uprave Daimlerja, lastnika Smarta in Mercedes-Benza, Dieter Zetsche, saj bosta njegova proizvodnja in razvoj cenejša, forfour si namreč veliko delov deli s twingom, Revoz pa ga bo izdeloval na isti proizvodni liniji kot twinga. Tako smarta forfourja kot twinga bo poganjal trivaljni bencinski motor z 51 oziroma 66 kilovati, nameščen v zadnjem delu avta, prenos moči bo potekal prek ročnega ali robotiziranega samodejnega menjalnika, pogon pa bo speljan k zadnjemu kolesnemu paru. Kljub skupni osnovi bo smart oblikovno drugačen kot njegov francoski bratranec, različni pa bodo tudi nekateri drugi sestavni deli, so potrdili Revoz in dobavitelji Revozu.

Smart za tisočaka dražji kot twingo

Omenjene spremembe v obliki, delih in opremi pa bodo smartu omogočile višjo ceno na trgu, pri nas bo stal okoli 11 tisoč evrov, pravijo v Autocommerceu, medtem ko bo primerljiv twingo po neuradnih informacijah vsaj za tisočaka cenejši. Revoz je proizvodnjo twinga zagnal že maja letos. V novi projekt Edison, smart forfour in twingo, sta Renault in Smart (partnerja v projektu) vložila 450 milijonov evrov, 22,5 milijona evrov pa bo v obliki nepovratnih sredstev na podlagi sprotnih dokazil o investicijah prispevala slovenska vlada.

Do konca leta 270 novih delovnih mest

V Revozu bodo do konca leta zaposlili dodatnih 70 delavcev za nedoločen čas in še 200 za določen čas. Potrdili so, da bo v novega twinga vgrajenih okoli 30 odstotkov slovenskih delov, ta odstotek vključuje tudi strošek plač, ki se je v minulih štirih letih gibal od 33,8 do 51 milijonov evrov na leto. Delež je zaradi skupne proizvodnje in sestavnih delov podoben tudi pri smartu forfourju.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

16.07.2014
19.08.2014
25.08.2014
25.11.2014
11.12.2014
FINANCE
Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?
Finance
EVROPSKI DENAR ZA ZDRAVSTVO
Andreja Rednak Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?

Kako na horuk si na ministrstvu za zdravje predstavljajo izpolnjevanje mejnikov za evropski denar iz mehanizma za okrevanje in odpornost.

FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 2

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.