Avto

(spremljali smo v živo) Pečjakovih rekordnih 726 kilometrov na elektriko

Gorenjski inovator Andrej Pečjak je podrl svetovni rekord z električnim avtom v prometu - brez vmesnih polnjenj je prevozil 726 kilometrov, pri tem ga je spremljal novinar Financ Borut Hočevar

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.10.2014 22:50
Dopolnjeno: 12.10.2014 23:06
Čas branja: 1 min

Maja letos si je Andrej Pečjak postavil visok cilj - z električnim avtom brez vmesnih polnjenj prevoziti 700 kilometrov. V tem času so potekale priprave na podvig, izvedel ga je minuli konec tedna in svoje napovedi še presegel. Na poti od Bleda do Dubrovnika ga je spremljal naš novinar Borut Hočevar.

Iz zapiskov, ki nam jih je poslal sodelavec: V petek zvečer je Andrej Pečjak napolnil metron 7 v zgradbi triglavske rože na Bledu, v soboto zjutraj je zapečatil vratca polnilnika baterije in avantura se je začela. Poleg mene so ga spremljali še žena Jasna, Eva Štraus Podlogar - direktorica turizma Bled, Igor Kolovrat - organizator poti in snemalec.

Pecjak-bh.1413146846.jpg.s.600px.jpg
Ekipa gorenjskega inovatorja Andreja Pečjaka (z leve: Jasna Pečjak, Igor Kolovrat in Andrej Pečjak) na težko pričakovanem cilju v dubrovniškem Stradunu. Dosegli so ga včeraj po 726 prevoženih kilometrih in brez vmesnih polnjenj baterije. Za pot je ekipa porabila 96 kilovatnih ur električne energije, ki jih je stala slabih sedem evrov. Foto: Borut Hočevar

Prvi dan do Paklenice s 49 odstotki baterije

V soboto je odprava prevozila pot od Bleda, mimo Ljubljane, prek Knežaka, Reke in po stari cesti do Starigrada pri narodnem parku Paklenica. Do tu so za približno 380 kilometrov porabili 49 odstotkov energije v bateriji, pot pa je potekala in še brez nervoze.

Nervozo so prinesli avtocestni klanci

"Ta je prišla že naslednji dan," piše Borut Hočevar. Klanci na avtocesti proti Pločam so zelo hitro praznili baterijo, kljub umirjenemu tempu. Prava drama pa se je odvijala zadnjih 50 kilometrov poti, ko sta adrenalin in napetost dosegla vrhunec. Z zadnjimi vati elektrike v baterijah je Pečjak včeraj ob treh popoldne pripeljal v dubrovniški Stradun.

O vseh podrobnostih pečjakovega podviga bomo poročali v prilogi okolje in energija 22. oktobra in na portalu avto.finance.si.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

16.05.2014
21.10.2014
06.10.2015
FINANCE
Podjetnik
Poletje je pred vrati: kje bo največ inšpektorjev, koga in kaj bodo pregledovali
Podjetnik
INŠPEKCIJE
PodjetnikTanja Smrekar Poletje je pred vrati: kje bo največ inšpektorjev, koga in kaj bodo pregledovali

Kaj bodo preverjali Fursovi, tržni, gradbeni, meroslovni, zdravstveni, delovni ... inšpektorji.

FINANCE
Koliko je pametna naša industrija in kako bo še pametnejša?
PRO
Finance
Pametna industrija
Redakcija Tovarna leta Koliko je pametna naša industrija in kako bo še pametnejša? (PRO)

Izkoristite še danes in jutri omejeno možnost predprijave s 25-odstotnim popustom za konferenco Pametna industrija.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Renault scenic je dobil pravega naslednika, le z drugačnim imenom
Avto
AvtoJure Šujica Renault scenic je dobil pravega naslednika, le z drugačnim imenom 2

Novinec, ki se uvršča med modela captur in austral, je podobno kot izvirni scenic zasnovan kot klasičen družinski enoprostorec, v dolžino pa meri prav toliko kot četrta generacija scenica.

FINANCE
Pred SMK: Strategija naj ne bo skupek pobožnih želja
Finance
Intervju
Špela Mikuš Pred SMK: Strategija naj ne bo skupek pobožnih želja 2

Per Kristiansen iz podjetja Trivium bo na Slovenski marketinški konferenci 30. in 31. maja govoril o strategiji in tem, kako o njej razmišljati drugače.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Volkovi z Wall Streeta: zakaj vlagati kot Buffett in kaj poganja rast zlata