Japonski proizvajalec avtomobilov Toyota bo vstopil v partnerstvo in lastništvo Uberja, ki uporabnikom prek mobilne aplikacije pomaga pri iskanju prevozov, piše portal Autonews.
Toyota bo v partnerstvu raziskala možnosti programa car sharinga in ustvarila nove, prilagojene lizinške produkte s pomočjo katerih bodo uporabniki vozil, Uberjevi partnerji, lizinške obroke plačevali z izkupičkom pri prevozih.
V Uber bo japonski proizvajalec vstopil prek svojih podjetij Toyota Financial Services in Mirai Creation Investment, višina vložka pa ni znana. Po besedah Šigekija Tomojame, izvršnega direktorja Toyote in predsednika omenjenih družb, imajo Uberjev program in tudi druge oblike car sharinga pri katerem več uporabnikov uporablja eno vozilo, velike možnosti za rast in bodo v prihodnosti močno vplivali na mobilnost.
Oba partnerja, Toyota kod dobavitelj vozil in Uber kot organizator prevozov, bosta sodelovanje sprva zagnala na trgih kjer je program car sharing v vzponu. Poleg tega pa bosta raziskala možnosti sodelovanja tudi na drugih področjih, denimo pri razvoju aplikacij za Uberjeve voznike.
Toyotino partnerstvo s tehnološkim podjetjem ni prvo. Drugi proizvajalci se vse bolj povezujejo z Googlom in Applom, tehnološka podjetja pa ob tem ustvarjajo start-upe, tekmece električni Tesli.
Volkswagen je pretekli teden najavil investicijo 270 milijonov evrov v majhnega ponudnika car sharing Gett, General Motors pa je začetek leta še večji znesek vložil v Lyft, ameriškega tekmeca Uberju.
Apple bo z investicijo 900 milijonov evrov vstopil v kitajski car sharing Didi Chuxing, ameriški Ford pa išče še tesnejša partnerstva s tehnološkimi podjetji.