Angleški Jaguar se je po nekaj letih odsotnosti vrnil v razred srednje velikih limuzin. Po neuspešnem X-typu, zasnovanem na osnovi prejšnjega mondea, prihaja XE. Najmanjša mačka je v celoti na novo zasnovana 4,67 metra dolga limuzina s pogonom na zadnja kolesa in lahko zgradbo karoserije, ki jo v 75 odstotkih sestavlja aluminij. XE dokazuje, da si je v višjem srednjem razredu precej dobro nabrusil kremplje za boj s priznano nemško premijsko trojico: audijem A4, BMW serije 3 in mercedes-benzom razreda C.
evrov je tržna cena jaguarja XE 20d e-performance.
978
evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
3,8
litra je povprečna poraba jaguarja XE 20d e-performance.
Druga novost je laserski prikazovalnik informacij na vetrobransko steklo (head-up display) v visoki ločljivosti in barvah, ki prikazuje hitrost, podatke navigacijske naprave in nekatere druge podatke.
Osempalčni informacijski zaslon na sredinski konzoli se odziva na glasovne ukaze, ponuja povezljivost s pametnimi telefoni in povezavo do spleta za več povezanih naprav, androidnih in Applovih mobilnikov in tablic. Prek njih lahko v XE nastavljate zamik delovanja klimatske naprave, nastavljate zaklepanje in odklepanje vrat ter celo zaženete motor. Prek zaslona lahko spremljate tudi videokonference.