Čehi so od leta 1991 del koncerna Volkswagen, z vsakim novim modelom pa letvico odličnosti dvignejo še za raven višje. Z novim superbom se zdi, da so naredili dva ali tri korake naprej, konkurenco v poslovnem razredu pa lahko upravičeno skrbi - tudi tisto v družini. Škodin superb je namreč postal avto, s katerim se boste pred poslovnimi partnerji in družinskimi prijatelji lahko pokazali brez kančka omahovanja ali zadrege.
evrov je redna in tržna cena škode superb 2.0 TDI ambition 110 kW.
853
evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
4,1
litra je povprečna poraba škode superb 2.0 TDI.
Superb je na pogled zdaj bolj dinamičen in mišičast, spredaj ima daljši in nižji nos, zadaj je brez dvoma privlačnejši, v celoti pa deluje elegantno in uglajeno ter podobno kot manjši Škodini modeli želi zbuditi in zaigrati na čustva - predvsem tega doslej ni počel.
Superb v nosu ponuja pestro izbiro štirivaljnih motorjev ter menjalnike za vse okuse in potrebe. Motorji so glede na prej do 30 odstotkov varčnejši, pri skoraj vseh različicah pa so opcijsko združljivi s samodejnim DSG-menjalnikom in štirikolesnim pogonom. V notranjosti je še več prostora kot prej, medosna razdalja se je namreč povečala za 80 milimetrov, na 284 centimetrov.
Novi superb je ob tem tehnično najnaprednejša in najvarnejša škoda doslej. Za varnost voznika in potnikov ob devetih zračnih vrečah skrbi 17 različnih sistemov, ki delujejo ob pomoči radarja in raznih senzorjev. V superbu so pri Škodi ob naprednih tehnologijah prvič ponudili nastavljivo podvozje DCC in kar 29 pametnih rešitev simply clever. Deset je povsem novih, ob zložljivi vlečni kljuki, držalih za pametni telefon in tablični računalnik pa ponuja tudi »lepljive« čepke, ki omogočajo odpiranje plastenke z eno roko.
Foto: Miloš Milač