Avto

Volvo v Sloveniji pred novo prelomnico, usoda trgovcev v zraku

Prvega oktobra skrb za znamko Volvo v Sloveniji in državah bivše Jugoslavije prevzema VCAG, podjetje v lasti distributerja Kie.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

06.07.2014 08:49
Dopolnjeno: 06.07.2014 08:49
Čas branja: 2 min

Nove spremembe pri slovenskem Volvu zaskrbljujejo dolgoletne trgovce te znamke, vsem po vrsti se prvega oktobra izteče pogodba. Znamki se ne bodo odpovedali, saj imajo veliko zvestih strank.

volvo_polestar1.20131128103913.jpg.s.600px.jpg
Volvo bo oktobra pri nas postavil novo organizacijo. Znan je nov distributer, ljubljanska družba VCAG, dosedanjim trgovcem pa se pogodbe istočasno iztečejo.

Kaj se bo jeseni dejansko zgodilo s prodajno in servisno mrežo te švedske znamke pri nas, še ni znano. V ljubljanskem KMAG, distributerju Kie, v lasti Domna Habiča, ki je ustanovil novega distributerja Volva VCAG, sprememb ne komentirajo. Volvovi trenutni trgovci pa so obviseli v zraku, njihova pogodba za prodajo in servisiranje je veljavna le do prvega oktobra, ko z delom nastopi VCAG. V znamko Volvo so veliko vložili, v zalogo, prenovo salonov in šolanje osebja. Doslej pa so nazaj dobili bolj malo, saj jim proizvajalec v preteklosti ni zagotovil konkurenčnih cen in je premalo storil za dvig prepoznavnosti.

Dolgoletni trgovci brez pogodb, a se ne dajo

"Vztrajali bomo pri podaljšanju pogodbe, saj izpolnjujemo vse zahteve. Če ne bo drugače, bomo odnose urejali po pravni poti," je odločen direktor Interclassa Bojan Dovjak, ki že 20 let prodaja in servisira avtomobile te znamke. Avto Aktiv, ki je letos že izgubil posel s Chevroletom, ker je ta pač zapustil Evropski trg, situacije ne komentira. Oba trgovca pa sta si enotna, da ima Volvo pri nas že dolga leta slab odnos do trga in trgovcev. "Cene so previsoke, zato ne moremo dosegati boljših rezultatov, Kupci nam uhajajo v Italijo, saj so volvi tam bistveno cenejši, premalo je tudi marketinških aktivnosti," pravita.

Volvo vratolomno že v preteklosti

Ko pogledamo v zgodovino, opazimo, da se ta ponavlja. Volvo je imel resnega zastopnika le med leti 1995 in 2000, ko je zanj skrbel Revoz prek mreže renaultovih in dveh samostojnih trgovcev. "Leta 1999 smo prodali prek 500 vozil, trikrat toliko kot danes," se spominja takratni direktor prodaje in poprodaje Volva Igor Marinšek. Nato je Volvo globalno prevzel Ford, še isto leto pa je Revoz izgubil pogodbo za distribucijo, saj Renaultovi trgovci res ne morejo prodajati avtov, ki so v lasti konkurennega Forda. Po Marinškovih besedah pa je imel tudi Renault po zaključku petletne povezave z Volvom svoj načrt, pridobljeno bazo volvovih kupcev je želel leta 2001 preusmeriti na luksuzni renault vel satis, načrt se je izjalovil.

Leta 2001 je bil Volvo v Sloveniji brez skrbnika, leto kasneje pa je madžarski distributer v Ljubljani postavil pisarno, ki jo je vodil nekdanji župan Dolenjskih Toplic France Vovk. Vovk se je do leta 2005 med drugim boril proti uvozu novih in rabljenih volvov iz cenejše Italije.

Šef zadovoljen s slabimi rezultati

Leta 2005 so vajeti znamke prevzeli trgovci sami, Volvo pa je za komuniciranje in marketing zadolžil ljubljansko agencijo. Tudi ta sistem ni deloval, so potarnali trgovci in to dokazovali s skromno prodajo. Leta 2007 je bilo v Sloveniji prodanih 353 vozil, leta 2009 pa je prodaja ponovno upadla pod 200 vozil, lani na le 75. Letos je prodaja zrasla za 36 odstotkov, a je vseeno močno zaostala za nekdanjimi številkami. Medtem Volvo v svetu dosega rekordne številke, zadnjih 12 mesecev neprestano povečuje prodajo.

Vodstvo je sicer zadovoljno z rezultati, direktor znamke v Jugovhodni Evropi Loic Claude nam je pred dvema letoma zaupal da ne bi prodali niti enega avta več, če bi cene znižali za petino. Nemški tekmeci v času krize vseskozi dokazujejo nasprotno.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

04.07.2014
05.12.2014
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let 1

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.