Avto

Starejšim kupcem nove tehnologije v avtih ne dišijo

Raziskave kažejo na razdvojenost v današnji družbi: avtomobilski proizvajalci pospešeno vlagajo sredstva v razvoj IT tehnologij, kupci avtomobilov pa postajajo vse starejši in čedalje manj zainteresirani za večino novotarij

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.10.2013 11:27
Čas branja: 3 min

Avtonomna vožnja, internet v avtomobilu, raznorazni elektronski pomočniki za parkiranje in drugo..., vse to so sodobne IT tehnologije v vozilih, kamor se prek razvoja, vgradnje ter aktivnega oglaševanja pospešeno zliva denar avtomobilskih proizvajalcev. Na drugi strani se večinska populacija kupcev avtomobilov vse bolj stara - v EU se je denimo meja s 45 let v letu 1995 letos premaknila na približno 50 let, v ZDA pa iz območja 35-44 let 2008 na letošnjih 55-64 let -, posledično pa postaja tudi čedalje bolj nezainteresirana za večino IT novotarij.

google avtonomno vozilo
Starejši kupci so nezainteresirani za večino IT novotarij v vozilih.

Svojevrstna razdvojenost današnje družbe je rezultat dveh raziskav avtomobilskega tržišča (puls Marktforschung in ORC International za Chubb Group), ki sta podprti tudi z izsledki evropskega združenja avtomobilskih dobaviteljev CLEPA. Ugotovitve je strnil Marko Miklavc iz portala avto.info

Starejši nimajo dosti zaupanja v sodobno tehnologijo

Avtonomna vožnja je eden izmed večjih hitov med avtomobilskimi proizvajalci in še bolj med zaposlenimi v avtomobilskem marketingu. Slednji so utrpeli manjši šok, ko je raziskava po analizi vprašanj razkrila, da bi se za nakup avtonomno delujočega avtomobila v tem trenutku odločilo samo 18 odstotkov vseh vprašanih, ki so sodelovali v severnoameriški raziskavi. Malo več kot petina izmed vseh vprašanih, ki imajo dovolj zaupanja v sodobno IT tehnologijo, bi takšen avtonomno delujoč avtomobil namenilo svojim bližnjim, za dve tretjini vprašanih pa nakup takšnega novega avtomobila sploh ne pride v poštev.

Aktivni tempomat - dobrodošel pripomoček

Veliko bolj so kupci navdušeni nad drugimi, enostavnejšimi elektronskimi rešitvami. Za opozorilo ob neželeni menjavi voznega pasu bi se tako odločilo 88 odstotkov vseh vprašanih, funkcija in tehnologija samodejnega zaviranja v sili pa privlači 77 odstotkov vprašanih. Zelo popularen med kupci v ZDA je aktivni tempomat, avtomobil s takšno napravo bi namreč kupilo 70 odstotkov vseh sodelujočih. Zgolj dobra tretjina vseh vprašanih razmišlja o nakupu avtomobila, ki zna sam parkirati. Boleč za vse v avto industriji je bil predvsem odgovor ob vprašanju, če kupci zaupajo elektronskim sistemom v tej meri, da bi si med vožnjo avtomobila privoščili krajši dremež. Trenutno ima toliko zaupanja v brezhibno delovanje sodobne in zelo kompleksne avtomobilske elektronike zgolj 13 odstotkov vprašanih.

volvo avtonomno vozilo
Brezdelje ali dremanje v avtu? Premalo zaupanja v tehnologijo!

Starejši Nemci si želijo enostavnih rešitev

Do podobnih izsledkov so prišli tudi Nemci pri puls Marktforschung, zato so proizvajalce opozorili, da naj pričnejo razmišljati o bolj enostavnih IT rešitvah. S trenutno politiko vgradnje serijske in dodatne opreme namreč odganjajo večino kupcev starejših od 50 let, ki trenutno predstavljajo glavnino nemških kupcev novih avtomobilov. Tako je dve tretjini vseh vprašanih ter starejših od 50 let odklonilo nakup novega avtomobila z vgrajeno internetno povezavo, dostop do spleta pa dejansko zanima zgolj 31 odstotkov kupcev. Še nižji je delež tistih iz te starostne skupine, ki so takšen avtomobil tudi v resnici kupili - manj kot pet odstotkov.

Internet v avtu zanima le polovico mladih

Internet v avtomobilu na različna bregova spravlja tudi mlajšo generacijo kupcev (od 31 do 50 let). Za nakup tako opremljenega avtomobila bi se odločila dobra polovica vseh vprašanih, malo manj kot 40 odstotkov mlajših kupcev pa internet v avtomobilu sploh ne zanima. Povezavo s spletom ima trenutno zgolj dobrih pet odstotkov mlajših Nemcev.

Tudi najmlajša generacija kupcev, torej tistih med 18 in 31 letom, je podobno "naklonjena" internetu v avtu, čeprav jim je svetovni splet zelo domač. Avto z vgrajeno internetno povezavo bi kupila dobra polovica vprašane mladine, o takšnem vozilu pa ne razmišlja kar 40 odstotkov potencialnih mladih kupcev.

gorivo
Informacije o trenutnih cenah goriva zanimajo mlajše Nemce, starejše pa manj.

Na vrhu potovalne informacije v realnem času

In kaj cenijo nemški kupci? Na vrhu so prometne informacije v realnem času, saj se z njihovo pomočjo lahko ogneš gneči, sledita potovalni računalnik ter navigacijski sistem, sploh del, ki prikazuje čas potovanja in oddaljenost od cilja. Zanimanje v Nemčiji so poželi tudi različni radarsko podprti varnostni elektronski sistemi in samodejni klic reševalcev v slučaju nesreče. Med bodočimi kupci je zaželeno tudi to, da zna navigacijski sistem poiskati bencinsko črpalko z najcenejšim gorivom ali prosto parkirišče. Za takšne stvari se močno zanimajo predvsem mladostniki, starejši pa precej manj.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

04.09.2013
FINANCE
V nadzorni svet Triglava prihaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak
Finance
SKUPŠČINA
Tanja Smrekar V nadzorni svet Triglava prihaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak

Predlagana dividenda je 1,75 evra bruto na delnico

FINANCE
Prevozi
Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN

Prihodnje leto bo že polovica mestnih avtobusov MAN električnih, leta 2030 pa že 90 odstotkov vseh avtobusov MAN v Evropi.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Kje bo v poletni sezoni največ gradbenih inšpektorjev
TOP Gradbeništvo
INŠPEKCIJE
TOP GradbeništvoTanja Smrekar Kje bo v poletni sezoni največ gradbenih inšpektorjev

Preverjali bodo vgrajene gradbene materiale, z delovno inšpekcijo pa bodo opravili akcijo na večjih gradbiščih.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Novice
Tukaj so odgovori, kako postati poslovno učinkovita kmetija
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu 6

Če ne dela javno zdravstvo ali dela malo, veliko delajo in za del pacientov poskrbijo vsaj zasebniki - koncesionarji

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.