Komentarji
Žur je trajal dolgo, pretekli izkupički so odlični, glavobol pa bo najbrž največji do zdaj. To je evropska avtoindustrija po prekrokani noči oziroma kar desetletju.
Na skorajšnjem pogrebu največje avtomobilske prireditve na svetu – avtosalona v Ženevi, ki živi od leta 1905, hira pa od leta 2021.
Proizvajalci avtomobilov so v preteklosti že dokazali, da lahko odgovorijo na zmanjšanje subvencij. Zdaj bodo to morali dokazati še enkrat; ne dvomim, da jim bo uspelo.
Po letu 2030 bo proizvajalec tovornjakov, ki letno izdela 50 tisoč vozil, za vsak presežen gram ogljikovega dioksida plačal 350 milijonov evrov. To je znesek, ki ne dovoli preračunljivosti.
Tesla je v pomladnih mesecih krepko znižala cene električnih avtov in povzročila znižanje cen tudi evropskih znamk. Popusti tudi Slovence pospešeno premikajo v novo dobo elektromobilnosti.
V času največjih sprememb avtoindustrije in posla so se poslovili tudi miti o avtomobilih. Lahko bi rekli, da danes nič ni več tako, kot je bilo.
Nejevolja novih lastnikov električnih avtov je pogosto posledica neznanja, tudi pretiranih pričakovanj, a tudi premalo transparentne komunikacije proizvajalcev. Novi primeri pa kažejo, da je premajhen doseg lahko tudi posledica nelegalnih posegov. Se nam obeta nov dieselgate?
Ko se v prometu pojavi voznik, ki na razdalji 24 kilometrov od prijave policiji do ustavitve stori več prekrškov, s katerimi resno ogroža varnosti v prometu, nato pa se odpelje zgolj z opozorilom, je čas za razmislek o tem, ali pristojni res storijo dovolj za varnost na avtocestah?
Tako, da bolj pametno in predvsem manj uporabljamo avto in ponovimo nauke, ki nam jih je dala korona.
Dragi predpisi Euro 7 niso ovira za avtoindustrijo, ampak priložnost, da se dokončno zaveže eni smeri razvoja.
So vozniki električnih avtomobilov manj vredni, da morajo uro ali dve čakati na dežju, brez običajne ponudbe, ki so je deležni vozniki bencinskih in dizelskih avtov?
Sanjski načrt, ki naj bi Kitajce pregnal iz Evrope. Na koncu pa bodo morda prav Kitajci tisti, ki bodo mobilnost omogočili tudi srednjemu, ne le bogatemu sloju.
Tako bi lahko v enem stavku povzeli dogajanje na slovenskem avtomobilskem trgu v minulem letu
Bencinarje pogrešam že danes, čeprav še niso povsem odšli; elektriko pa sem sprejel z odprtimi rokami, ker poti nazaj ni več
Močan pretres lahko podjetje zlomi ali pa spremeni, utrdi in postavi v še boljši položaj kot prej. Avtoindustrija je ni odnesla brez prask, sesula pa se nikakor ni
Avtoindustrija je letos dokazala, česa je sposobna, če je le dobro motivirana oziroma prestrašena.
Zdaj se zdi, da se vse skupaj sesuva v prah. Krivec pa še zdaleč ni koronavirus. Slabitev avtoindustrije se je začela že precej prej, pred petimi, morda desetimi leti.
Si Volkswagen, BMW in Daimler zaslužijo pomoč? Vprašanje, ki morda sploh ni tako pomembno, kot se zdi. Jasno je, da ne gre za socialni čut, ampak za posel.
Rešiteljice iz prve krize ni več, Kitajska ni več obljubljena dežela. Kitajska se je zlila s preostalim svetom, z njim stkala močne vezi in ga potisnila v skoraj usodno odvisnost.