Članki

Revozova lanska prodaja manjša za 19 odstotkov

V Revozu so lani izdelali nekaj manj kot 131 tisoč vozil oz. za petino manj kot predlani
26.02.2013 18:35
Čas branja: 1 min

Revozova čista prodaja je po nerevidiranih podatkih lani, ko je njegovo prodajo zaznamovalo manjše povpraševanje na evropskem trgu, znašala skoraj 911 milijonov evrov. Omenjena prodaja je za 19 odstotkov manjša od leto pred tem, Revozov čisti poslovni izid pa je lani dosegel skoraj 12,8 milijona evrov, so sporočili iz novomeške družbe.

[A] F36DO_revoz_proizvodnja.1329852762.jpg

Kot so danes sporočili iz Revoza, je njihov predlanski čisti poslovni izid znašal nekaj manj kot 14 milijonov evrov, kljub neugodnim razmeram na trgu pa so lani 111 milijonov evrov namenili za naložbe projekta Edison, ki podjetju obeta nov proizvodni zagon.

Izdelali nekaj manj kot 131 tisoč vozil

V Revozu so lani izdelali nekaj manj kot 131 tisoč vozil oz. za petino manj kot predlani, ko je z njihovih proizvodnih trakov zapeljalo nekaj več kot 174 tisoč vozil. Padec navedene 20-odstotne proizvodnje pripisujejo za 18 odstotkov slabši prodaji na evropskem trgu, predvsem francoskem, ki je za Revoz najpomembnejši, kjer so prodali za petino manj kot predlani.

Navedenim neugodnim razmeram so se lani prilagodili z zmanjšanjem proizvodnje. Maja so v tovarni ukinili polovično nočno izmeno, ki je sicer obratovala štiri mesece dlje, kot so načrtovali, uvedli pa so tudi dodatne ukrepe za optimalno poslovanje. Leto so zaključili z nekaj več kot 2000 zaposlenimi, medtem ko so jih predlani zaposlovali nekaj več kot 2300.

Za projekt Edison dela potekala nemoteno

Glede novega projekta Edison, v okviru katerega bodo v Revozu od prihodnjega leta naprej izdelovali nove modele znamk Renault in Smart, so zapisali, da so v podjetju zanj lani nemoteno potekala obsežna naložbena dela. Tako so za projekt, ki je ocenjen na približno 400 milijonov evrov, lani od prej navedenih 111 milijonov evrov 40 milijonov evrov namenili za gradbena dela z vso potrebno infrastrukturo.

V okviru Edisona so doslej opravili večino del v montaži in lakirnici - med drugim so postavili lakirno linijo z novo tehnologijo na vodni osnovi in novo mešalnico barv. Letos bodo nadaljevali z montažo nove proizvodne opreme ter s potrjevanjem procesa in proizvoda, pri čemer pa največji zalogaj predstavlja postavitev popolnoma novega obrata za varjenje in sestavo karoserij, so še sporočili iz Revoza.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

17.01.2014
FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 1

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
FINANCE
(E-knjižica) Kako zavarovati naše nepremičnine in avtomobile?
PRO
Finance
Finance PRO (E-knjižica) Kako zavarovati naše nepremičnine in avtomobile? (PRO)

Razkrivamo nekaj največjih pasti pri zavarovanju nepremičnin in avtomobilov.

FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
(E-knjižica) Kako zavarovati naše nepremičnine in avtomobile?
PRO
Finance
Finance PRO (E-knjižica) Kako zavarovati naše nepremičnine in avtomobile? (PRO)

Razkrivamo nekaj največjih pasti pri zavarovanju nepremičnin in avtomobilov.