V tokratnem pregledu avtoposla izpostavljamo, kateri največji avtomobilski proizvajalci se pripravljajo na električno dobo in kateri zaostajajo? Nova električna maseratija grancoupe in grancabrio bosta uporabljala rotor in stator iz Hidrie. Na tarči idrijskega podjetja je še razvojni projekt za superšportni avtomobil MC20.
Z generalnim direktorjem Emil Frey Services, pod njegovo streho sodijo podjetja ACH 2 (Autocommerce, AC Mobil in Avto Triglav) ter distributerja Peugeota in Citroëna, Jožkom Tomšičem sva se poglobila v izzive avtoposla v zadnjem letu in pogledala še, kako je spremenil podjetja, ki jih vodi natanko leto dni.
Medvodčan Tom Fux pa je pred nekaj dnevi prevzel novo funkcijo v vrhu Toyote Motor Europe, ki skrbi za to znamko v Evropi, Rusiji in še v nekaterih okoliških državah. Fux je postal podpredsednik, odgovoren za prodajo, marketing in zadovoljstvo kupcev za znamki Toyota in Lexus.
Avtomobilski velikan Volkswagen kljub zamudam pri dobavi polprevodnikov ne bo imel težave z dobičkom, poročajo iz družbe. Njihov prevzem Europcarja pa ni uspel, francoski ponudnik najema vozil je namreč zavrnil prevzemno ponudbo.
Avtomobilski proizvajalec Volvo je napovedal partnerstvo s švedskim proizvajalcem baterij Northvolt, Porsche pa partnerstvo s proizvajalcem baterij Customcells.
Francoski Renault je dosegel dogovor s sindikati glede hibridnega dela. S septembrom bo omogočen program dela od doma, zaposlenim pa bodo pred tem omogočili izobraževanja na to temo. Dolgoletni visoki funkcionar v Tesli Jerome Guillen pa je v začetku junija zapustil avtomobilskega proizvajalca Teslo. Po uveljavljanju delniških opcij je prodal za okoli 247 milijonov dolarjev delnic družbe
V imenu ekipe avto.finance.si in priloge Trajnostna mobilnost vam želim prijeten zaključek delovnega tedna.
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.
|