Nemcem gre v gospodarstvu in športu kot po maslu, vrhunsko zmes vsega iz obeh svetov pa je pripravil Mercedes-Benz. Za bogataše, sultane, šejke, kralje, prince, vrhunske športnike, tudi tajkune in oligarhe, je pripravil "top of the top". Kupejevsko izvedbo Mercedesa razred S - S65 AMG, za katero boste (v Nemčiji) odšteli okoli 250 tisoč evrov (S63 je cenejši za 79 tisočakov).
Nad zunanjo podobo svetovna javnost že nekaj časa cedi sline, Slovencem pa godi dejstvo, da je za skorajda pregrešne linije elegantnega športnega kupeja (so)kriv Robert Lešnik. Nemci so zdaj pripravili še zmogljivejšo izpeljanko, ki je model S63 AMG potisnila na drugo mesto.
Najnovejši dragulj s srebrno zvezdo se od nje ne razlikuje bistveno, krasi jo več kromiranih dodatkov, še najbolj na sprednji strani, kjer so zamenjali črno mrežo na maski in dovodih zraka. Opaznejši je zadnji difuzor, v oči padejo tudi 20-palčna lita platišča, na stranskih ploščicah pa se z veliki črkami kiti napis "V12 biturbo".
Znotraj bo voznika in potnike razvajalo usnje AMG z diamantnim vzorcem, s katerim bodo ozaljšani armaturna plošča, streha, vrata in sedeži, ki so posebej razviti za udobje na dolgih poteh. Po želji ima voznik pred očmi projekcijski zaslon, ki mu ukazuje prek drsne ploščice.
Za še več udobja bo skrbel sistem 'magic body control', ki deluje s pomočjo kamer. Te skozi vetrobransko steklo vseskozi spremljajo podlago pred avtom, sliko v obdelavo pošiljajo vsakih šest stotink. Če zaznajo spremembo, luknjo, grbino ali kaj drugega, nemudoma, še preden zapeljete na grbino, prilagodijo zračno vzmetenje. Sistem intelligent drive skrbi za dodatno udobje, saj kupec z njim dobi 360-stopinjsko kamero, aktivna pomagala pri parkiranju, prostorski zvok in paket za pomoč pri vožnji, kot je ohranjanje voznega pasu in podobno.
Bistvo Mercedesa S65 AMG coupe se skriva pod motornim pokrovom. Zadnji kolesi poganja šestlitrski motor V12 z dvema turbinama. Zmore 463 kilovatov oziroma 630 konjev, motor pa proizvede kar tisoč Nm navora. Za prenos moči skrbi sedemstopenjski samodejni menjalnik s tremi načini delovanja: varčnim, športnim in ročnim. V športnem načinu naj bi do stotice avto izstrelil v pičlih 4,1 sekunde, kar je za dve desetinki hitreje od limuzinske različice AMG, vseeno pa malce počasneje od štirikolesno gnanega E63 AMG. Največja hitrost je omejena na 250 kilometrov na uro.