Avto

Vsestranski mali peugeot za 14 tisočakov

Peugeot 2008 bi rad bil enoprostorec, športni terenec in še okreten petvratnik hkrati. Pripadnik novega razreda s cenami od 14 tisočakov bi vsak mesec rad zapeljal v 40 slovenskih garaž.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.05.2013 10:00
Čas branja: 2 min

Peugeot 2008 je logičen novinec na evropskem in slovenskem trgu, ki kljub upadu prodaje avtomobilov, vse bolj ljubi avtomobilske križance. Zadnji hit so mali športni terenci segmenta B, njihova prodaja raste v Sloveniji in v Evropi, kupci pa po njih planejo takoj še preden zapeljejo v salone. To se je zgodilo oplu mokki in nissanu juku, prva ima že prek dvesto kupcev, juke jih vsako leto zbere okoli 500. Tem številkam pa bi že težko rekli nišne, zato razred B SUV, kot se s tujko imenuje, postaja pravi samostojni razred.

Ni terenec, mehkužnež tudi ne

Peugeot 2008 vanj prinaša nekaj svežine in že znan recept, ki sliši na robusten videz, nekaj višji trebuh (od tal je oddaljen 16 centimetrov ), kompaktne mere ki pri 2008 v dolžino segajo do 4,16 metra in v višino do 1,56 metra, prilagodljivost ter nekaj robustnosti. Pri 2008 boste zaman iskali štirikolesni pogon, nima ga, ker ga menda tudi kupci ne bodo iskali. Namesto prednjima kolesoma pri oprijemu pomaga sistem grip control (vselej je povezan le s pnevmatikami mud&snow) v petih programih.

Elektronika namesto štirikolesnega pogona

Grip control ima elektronsko pamet, ki glede na razmere prilagaja hitrost vrtenja posameznega kolesa in popuščanja sistemov ASR in ESP ter tako simulira delno zaporo diferenciala. Zato naj bi se 2008 znašel tudi na nekaj slabših terenih. Podoben sistem ima tudi renault scenic xMod.

208 pod kožo in v kabini

Peugeot 2008 je sicer zgrajen na podvozju modela 208, od njega je opazno višji, daljši, tudi drugače oblikovan. A podobnosti ni moč zgrešiti, očitna je armaturna plošča z doplačljivim zaslonom na dotik, ki je priročno pomaknjen k vozniku. Znan je tudi majhen in debel volanski obroč ter merilniki, ki jih voznik spremlja nad volanskim obročom in ne skozi med prečkama.

Večji, a le delno prilagodljiv

Prostorsko pa je 2008 bolj velikodušen, tako za potnike, kot prtljago - v osnovni postavitvi jo gre v zadek 350 litrov, ob podrtih zadnjih sedežih pa do 1.172 (merjeno do stropa). Sopotnikov sedež ob tem ne zna zložiti naslonskega dela (kot pri chevroletu traxu in cliu grandtour), zato 2008 ne bo prevažal surfarskih desk.

Motorji iz 208, cene razred višje

Motorna ponudba je že znana iz modela 208, cene pa so na ravni razred večjih avtov, denimo seata leona, forda focusa in drugih. Primerljive so tudi z neposrednima tekmecema chevroletom traxom in nissanom jukom.

Od 14 do dobrih 20 tisoč evrov

Na dnu ponudbe je 1,2 litrski trivaljnik s 60 kilovati, porabo 4,8 litra in ceno pod 14 tisoč evri z opremo access. Za enako velik dizel s 50 kilovati in porabo štiri litre boste odšteli 15.590 evrov. Osnovni access ima vso potrebno varnost in ročno klimatsko napravo. Za najbolj bogati 2008 1,6 HDi115 in opremo allure pa je potrebno odšteti prek 20 tisočakov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

10.05.2013
03.09.2013
FINANCE
Pred SMK: Strategija naj ne bo skupek pobožnih želja
Finance
Intervju
Špela Mikuš Pred SMK: Strategija naj ne bo skupek pobožnih želja 2

Per Kristiansen iz podjetja Trivium bo na Slovenski marketinški konferenci 30. in 31. maja govoril o strategiji in tem, kako o njej razmišljati drugače.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Volkovi z Wall Streeta: zakaj vlagati kot Buffett in kaj poganja rast zlata
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
FINANCE
Avto
Škodin land rover z Nove Zelandije
Avto
AvtoMiloš Milač Škodin land rover z Nove Zelandije

Zapeljali smo se s škodo trekko – terencem, ki je na osnovi prve octavie nastajal med letoma 1966 in 1972 na Novi Zelandiji.

FINANCE
Afrika izgublja čar za multinacionalke
Finance
Skromna vlaganja v proizvodnjo in manjša kupna moč prebivalstva
Bloomberg Afrika izgublja čar za multinacionalke 2
FINANCE
Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?
Finance
EVROPSKI DENAR ZA ZDRAVSTVO
Andreja Rednak Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res? 1

Kako na horuk si na ministrstvu za zdravje predstavljajo izpolnjevanje mejnikov za evropski denar iz mehanizma za okrevanje in odpornost.