Avto

Vroči mercedes GLA na kratkem obisku v Sloveniji

Slovenija postaja priljubljena država nemškega Mercedes-benza, po modelu A je pri nas prvič predstavljen še GLA. v Ljubljanskem salonu bo do sobote

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.11.2013 14:36
Čas branja: 2 min

Nemški Daimler, lastnik znamk Mercedes-benz in Smart, si je Slovenijo dobro zapomnil po lanski svetovni predstavitvi novega razreda A. Vtisi kot kaže niso bili slabi, saj v tem tednu pri nas premierno predstavlja še novi športni terenec GLA. Skorajda neposredno izpod salonskih luči je novinec zapeljal v Koper, Maribor, Celje in v Ljubljano.

GLA-1-mm.1385645286.JPG.n.600px.jpg
Mercedes-benz GLA je v tem tednu obiskal Slovenijo, prej kot katerokoli drugo evropsko državo. Kupcem bo na voljo od marca prihodnje leto.

Namesto lupine je prišel pravi GLA

V salonih v omenjenih mestih, danes se je pripeljal v Ljubljano kjer bo ostal do sobote, je novinec sicer le na ogled. "Skorajda bi se zgodilo, da bi v Slovenijo dobili le lupino, na zunaj pravi GLA z neizdelano, predvsem pa zaklenjeno kabino. A smo v Stuttgartu vseeno uspeli dobiti serijski avto, ki ga stranke lahko otipajo, se vanj vsedejo," pripoveduje Metka Kejžar iz Autocommerca, skrbnica edinega GLA, ki je dobila precej stroga navodila. "Predstavniki ne dovolijo preizkusnih voženj, še pralnica je morala priti do GLA in ne obratno," se pošali Kejžarjeva. Razlog za togost je predvsem v tem, da novi GLA še ni doživel novinarskega krsta in da bo kupcem na voljo šele marca prihodnje leto.

GLA-4-mm.1385645514.JPG.c.600px.jpg

Kljub še precej odmaknjenem prihodu pa imajo v Autocommercu že natančne cene za GLA. Ob prihodu na trg bo osnovni GLA 200 z 1,6 litrskim bencinskim turbo motorjem, 115 kilovati in pogonom na prednja kolesa. Z vključenim promocijskim popustom v višini dveh tisoč evrov bo stal 27.280 evrov, najcenejši dizelski GLA 200 CDI pa 29.200 evrov, kar je primerljivo z neposrednima tekmecema audijem Q3 in BMW X1. Enak stroj s štirikolesnim pogonom 4Matic bo dražji stal 33.690 evrov. Razlog za kar 4.490 evrov višjo ceno pa je v serijskem samodejnem menjalniku 7G-tronic. Najcenejša različica bo GLA 180 z 1,6 litrskim bencinarjem s 90 kilovati, na trgu bo šele jeseni s ceno 26.500 evrov. Ali bo tej ceni mogoče odšteti dva tisoč evrov popusta, ki velja sedaj, v tem trenutku še ni znano.

GLA-5-mm.1385645585.JPG.c.600px.jpg

Mercedes.benz GLA sicer sodi v novo družino bolj mladostnih kompaktnih mercedes-benzov, ki nastajajo v nemški in madžarski tovarni. Zasnovo, motorje, menjalnike in tudi ureditev potniške kabine, predvsem armaturne plošče, si deli z razredi A, B in CLA. Dolg je 4,42 metra, prtljažnik pogoltne 421 litrov, pogon pa je speljan k prednjim ali vsem štirim kolesom. GLA se hvali z najboljšo aerodinamiko v tem razredu, količnik je 0,29, kar je za deset odstotkov manj kot pri BMW X1 in audiju Q3. Najvarčnejši motor je 2,1 litrski dizel v GLA 200 CDI s sto kilovati in povprečno porabo 4,3 litre.

GLA-2-mm.1385645559.JPG.n.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

08.01.2014
FINANCE
Vlagatelj Maks
Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024

Pomembni datumi za vlagatelje na ljubljanski borzi

FINANCE
Živilci
Nasinim vesoljcem Slovenci za zajtrk ponudili ješprenj
Naj živilci
Naj živilciRedakcija Agrobiznisa Nasinim vesoljcem Slovenci za zajtrk ponudili ješprenj

Študenti BIC Ljubljana so kot predstavniki edine evropske šole med finalisti na tekmovanju Nasa Hunch Culinary Challenge skuhali tretji najboljši zajtrk.

FINANCE
Topjob
Trg dela: zaposlovanje se upočasnjuje, izboljšati bo treba produktivnost
Topjob
1. maj
TopjobLana Dakić Trg dela: zaposlovanje se upočasnjuje, izboljšati bo treba produktivnost 3

Ob prazniku dela smo pogledali dejstva in izzive slovenskega trga dela.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
9 tveganj za vašo denarnico: kaj bo s cenami v Sloveniji
Finance
INFLACIJA
Simona Toplak 9 tveganj za vašo denarnico: kaj bo s cenami v Sloveniji 4

Kaj se bo zgodilo, ko bo ECB začela rezati obrestne mere, zakaj se ne bomo znebili visoke inflacije, zakaj za to ne bo kriva ECB, ampak slovenska politika, kaj je s konkurenco in konkurenčnostjo Slovenije in kaj je črn scenarij, ki nas lahko čaka.

FINANCE
Kakšne spremembe nas še čakajo na trgu dela
Finance
Lana Dakić
Lana Dakić Kakšne spremembe nas še čakajo na trgu dela 2

Pomembno je, da je delovnopravna zakonodaja v koraku s spremembami na trgu dela. A kot vidimo pri evidencah delovnega časa, je tudi pomembno, da so zakonodajne spremembe pametne, brez dodatnih birokratskih ovir in oteževanja življenja.

FINANCE
Po uspehu zdravil za hujšanje nastaja nov trg: odvajanje od teh
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ljudem nočem dajati lažnega upanja
TOP Gradbeništvo
Intervju: Boštjan Šefic
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Ljudem nočem dajati lažnega upanja

Dela pri obnovi po poplavah za velika gradbena podjetja ne bodo zelo pomembna, to področje bodo lahko izkoristili mali in srednje veliki gradbinci.