Avto

Vikend v slogu z novim mercedes-benzom

Nemške zvezde na cesti, kozmične na poletnem nočnem nebu in nazadnje še posladek v Zvezdi - kot se spodobi za novi A razred

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

09.07.2012 14:50
Čas branja: 3 min

Kot je pred dnevi poročal že naš kolega iz avtomobilizma, Miloš Milač, si je nemški Mercedes-Benz za svetovno premiero novega razreda A po dolgem preverjanju izbral Slovenijo.

V mesecu dni je dogodek že ali še bo obiskalo kar 1.200 novinarjev z vsega sveta in 250 predstavnikov Mercedes-Benza ter VIP gostov, zadnja "runda" pa bo na vrsti to nedeljo, 15. julija. Poleg spoznavanja novega avta razreda A si povabljenci z različnih vidikov ogledajo tudi Slovenijo.

Sreča je tokrat doletela tudi podpisano, da si je lahko v družbi še drugih povabljenih novinarjev tudi sama pobliže ogledala avto, ga preizkusila in na sploh uživala v izbranem in odlično sestavljenem programu. Začetni zbor na Brniku je bil hitro opravljen in z novimi testnimi avti, ki so jih pripeljali v ta namen iz Stuttgarta, smo se po avtocesti zapeljali do Logatca, od tam pa prek Cola do Zemona in po kosilu po avtocesti do Portoroža.

Prvi postanek je bil torej Zemono, tam nas je čakalo okusno kosilo v Gostilni pri Lojzetu. Seveda nas je prišel simpatični chef Tomaž Kavčič kljub izredni gneči pozdravit (ta dan je imel na Zemonu kar sedem porok) in zadovoljno ugotovil, da nas ni le nasitil, ampak da smo v slastni jedači, od predjedi do glavne jedi (izbirali smo med pečenim brancinom v kruhovi skorjici in nadvse mehkimi telečjimi ličnicami) do posladka, nadvse uživali. Piti pa smo smeli, tako je kajpak samoumevno, če si za volanom, samo osvežilne brezalkoholne napitke, a ugotovili, da je lahko metin koktejl tudi brez alkohola zelo osvežilen.

Adrenalinska vožnja

Prvemu delu, ki je bil okoli Cola dokaj adrenalinski in športen - tudi zato, ker sva imela s sopotnikom v rokah model z močnejšim bencinskim motorjem - je sledila precej bolj lagodna vožnja do Portoroža in drugega dela naše avanture, srečanja s predstavniki Mercedes-Benza v hotelu Palace Kempinski.

IMG-6293.1342544527.JPG
Novi

Osvežitvi je sledila novinarska konferenca s predstavitvijo tehničnih značilnosti novih vozil, o katerih pa so naši tovrstno precej bolj podkovani novinarji že pisali. Rasto Oderlap, direktor Autocommerca, nam je predstavil prodajne rezultate za letošnje in naslednje leto.

Sledil je prevoz do letališča Portorož, kjer smo lahko v bolj ekstremnih razmerah, kot na navadni cesti, testirali novi mercedes. Na nas so čakali avtomobili tipa A 250 Sport, izjemno dinamična 'zverina' s podpisom strokovnjakov AMG. Motor z 208 konjskih moči in 300 Nm navora je obljubljal vražjo vozniško izkušnjo.

IMG-1103.1341840528.jpg
Zdaj

Rjoveči motorji

Na pisti portoroškega letališča se je od gum malo manj kot kadilo, izpuhi so z nizkimi basi rjoveli in poganjali pokonci kocine. Novinarski kolegi iz avtomobilističnih sekcij, prekaljeni veterani, so komaj čakali, da začutijo moč motorja pod pedalom (seveda v nadzorovanih razmerah in z inštruktorji pred seboj, ki so ves čas in skozi vsak krog dajali natančna navodila dirkačem), ženske pa smo se držale majčkeno bolj ob strani, a nato vseeno podlegle splošni adrenalinski vročici.

Ob silovitih pospeških in zavijanju pod najbolj neverjetnimi koti med postavljenimi stožci je nekaterim postalo tudi slabo, tako da je bilo čisto prav, da je bila večerja predvidena za pozno uro. Večina pa je kljub vsemu herojsko prestala dinamični preizkus, nekateri tudi s pomočjo izvrstnih nemških inštruktorjev, ki so jih vzeli na sovozniški sedež. 'Sestra' Marlenna si je recimo upala preizkusiti celo naletavanje ter samodejno ustavljanje pred oviro!

Sledil je prijeten družabni večer in okoli desetih smo si postregli z okusnimi dobrotami, se malce bolje spoznali ter odplesali v noč... Stilske utrinke si lahko ogledate na fotografijah, sladke skrivnosti večera pa naj ostanejo med vpletenimi. Le noč je bila vse prekratka in vrhunsko udobne postelje v sobah hotela Palace Kempinski so bile premalo izrabljene, česar pa za mercedese ne moremo trditi.

Menjava avtov in lokacije

Po bogatem zajtrku smo namreč zapeljali proti Ljubljani, tokrat so vozniškim dvojicam dodelili druge avtomobile, rotacija pa je bila dobrodošla, kajti tako smo lahko preizkusili drug motor in vozne lastnosti. Dvolitrski motor je v mojem primeru nadomestil 1,6-litrski, avtomatski menjalnik se je spremenil v ročnega šesstopenjskega. In naša pisana karavana z nemškimi registracijami je oddrvela proti ljubljanski Zvezdi, kjer nas je že čakala lastnica Urška Šefman Sojer, ki je skupaj s svojim timom postregla super kosilo in sladke dobrote.

Nasmejani obrazi slovenskih, bosanskih in srbskih novinarjev ter predstavnikov znamke Mercedes-Benza so še en vikend zapored dokazali, da je bil naš vikend v znamenju A z zvezd(ic)o.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

06.07.2012
FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 1

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol