Avto

V Monte Carlu dirkali tudi slovenski alternativci

Na reliju vozil na alternativni pogon v Monte Carlu sta sodelovali tudi dve slovenski posadki. Končali sta v spodnji polovici uvrščenih, ena izmed njih pa je osvojila prvo mesto med novinarji

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

24.03.2014 12:36
Čas branja: 2 min

V elitnem Monte Carlu in njegovem zaledju je minuli vikend potekal reli vozil na alternativni pogon, na drugačni preizkušnji kot sicer pa sta sodelovali tudi dve slovenski posadki. Končali sta v spodnji polovici uvrščenih, a takšna tekmovanja niso običajna hitrostna tekmovanja, primerljiva s klasičnimi reliji. V ospredju so preizkusi v časovni natančnosti, porabi in spretnostni vožnji. Podobno tekmovanje bo tudi v Sloveniji, reli Eco Rally Slovenia bo potekal med 13. in 15. junijem, prireditelji bodo omogočili tudi izposojo vozil.

379B2--058.20140324123347.jpg.s.600px.jpg

Prireditev v Monte Carlu je bila že 15. takšen reli vozil na alternativni pogon v kneževini, velja pa za največjo in najprestižnejšo preizkušnjo serije tekmovanj, ki spadajo pod okrilje prvenstev Mednarodne avtomobilistične zveze (Fia). Takšne relije gostijo še Italija, Španija, Bolgarija in Srbija.

Na startu več kot 80 posadk z alternativnimi pogoni

V Monaku in okolici je nastopilo več kot 80 posadk v vozilih na plin, biodizel, elektriko, vodik in druge alternativne pogone ali njihove kombinacije. Posadka Primož Lemež - Anže Lemež je nastopila z avtomobilom Toyota prius plug-in v kategoriji hibridnih električnih vozil, Gregor Zdovc, ki se je relija udeležil s srbskim sovoznikom Nenadom Stojanovićem z avtomobilom Toyota prius, pa v kategoriji vozil na druge alternativne energije.

"Letošnji reli je služil nabiranju izkušenj za sodelovanje na prihodnjih relijih in za organizacijo junijskega relija te vrste v Sloveniji. Pri nas se bomo vsekakor poskušali izogniti organizacijskim presenečenjem, ki smo jim bili priča letos v Monte Carlu. Nepričakovano smo reli vozili brez sicer običajne navigacije in le po nepopolnem 'road booku', kar je predstavljalo znatno prednost za domače tekmovalce," je izkušnje z relija v Monaku povzel eden od slovenskih udeležencev Zdovc.

S Rally ni izpolnil visokih pričakovanj

Ekipa S Rallyja pa ni izpolnila visokih pričakovanj, ki si jih je zadala pred rallyjem. Sanje o visoki uvrstitvi so se razblinile že na prvi točnostni vožnji. Na tem delu relija ni imela težav samo ekipa S Rallyja, ampak praktično vse ekipe, ki prej niso trenirale na sami trasi. Že na prvi preizkušnji je ekipa dobila 3.860 kazenskih točk, dirka je bila za njiju praktično končana. Oba Lemeža je navdušila Toyota, ki je porabila okoli štiri litre goriva na sto kilometrov, kar je glede na ceste, razmere in potrebne hitrosti odlično.

379C3--096.20140324123534.jpg.s.600px.jpg

Kljub vsemu sta Lemeža na reliju vseeno zmagala! Zmagala sta namreč med novinarskimi ekipami, ki so prihajale iz Nemčije, Italije, Švice, Francije in Slovenije. Kar nekaj novinarskih kolegov je odstopilo že prvi dan ali pa so bili z dirke izključeni. Kar jih je ostalo, sta Lemeža prehitela.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

04.03.2014
FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 1

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol