Avto

Tudi v krizi se da, dokazujejo Dacia, Mazda in Jaguar

Novi modeli lahko obrnejo prodajni trend, v Evropi dokazujejo Dacia, Mazda in Jaguar. Pri nas pa modeli clio, golf, ceed in auris.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.02.2014 10:21
Čas branja: 2 min

Evropski in slovenski avtotrg sta v krču že vse od leta 2008, čeprav statistične številke občasno kažejo drugače. Priložnosti za rast kljub razmeram ostajajo, dokazujejo Dacia, Mazda in Jaguar. Te znamke so lani v Evropi pošteno povečale prodajo z novimi modeli. Pri nas pa so precej več kupcev kot predlani omrežili volkswagen golf, renault clio in kia ceed.

Jaguar-F-Type-2014-1600x1200-wallpaper-62.1391419436.jpg.c.600px.jpg
Jaguar F-type je lani tej angleški znamki prinesel 16 odstotno rast prodaje, prepričal je prek 2.700 Evropejcev.

Dacia prodrla z dostopnim sanderom

Kako premakniti trg, ki je v upadu že šest let zapored in zaradi ostrih cenovnih vojn prinaša vse slabše priložnosti za zaslužek? Proizvajalci so prepričani, da je rast možna zgolj z novimi modeli avtomobilov in seveda z dobrimi ponudbami. To so lani v Evropi dokazovale vsaj tri znamke iz zelo različnih cenovnih razredov. Povsem na dnu, med nizkocenovnimi znamkami, je romunska Dacia v lasti Renaulta predstavila novi model sandero, ki pri nas stane dobrih sedem tisoč evrov. Mestna dacia v običajni in nekoliko bolj robustni različici stepway je lani v Evropi prepričala 70 odstotkov več kupcev kot stari model leta 2012, skupaj 121.398. Prodaja znamke je lani predvsem zaradi sandera zrasla na rekordnih 294 tisoč vozil. V Sloveniji se je sandero držal dobro, kaj več ne. Lani je prepričal 487 kupcev, predlani pet manj. Uspešnica je ostal športni terenec duster.

Dacia-Sandero-2013-1600x1200-wallpaper-08.1391419797.jpg.s.600px.jpg
Novi model je lani prepričal kar 70 odstotkov več evropskih kupcev kot stari leta 2012.

Mazda v Evropi s CX-5, pri nas s poslovno šestico

Drugi zmagovalec leta 2013 je japonska Mazda, ki je s pomočjo kompaktnega športnega terenca lani v Evropi povečala prodajo za 18 odstotkov na 147 tisoč vozil. Terenska mazda je našla prek 50 tisoč kupcev, še enkrat toliko kot leta 2012. Pri nas je CX-5 lani zadržal podobno število kupcev kot leta 2012, slovenska uspešnica pa je bila mazda6 - poslovni avto leta 2013; njena prodaja je lani poskočila za 215 odstotkov na 186 vozil.

mazda6.1365713890.jpg.s.600px.jpg
Mazda je v Evropi rasla s športnim terencem CX-5, slovenska uspešnica pa je poslovna mazda6 (na sliki).

Jaguarjev roadster navdušil petične kupce

Tretja svetla zvezda evropskega avtotrga pa je iz visokega cenovnega razreda. To je angleški Jaguar v lasti indijske Tate. Lani je prodaja jaguarjev zrasla za 16 odstotkov na 27.394 vozil, kar 80 odstotkov rasti pa je zagotovil nov model - roadster F-type, ki je kljub visoki ceni (avto v povprečju stane več kot sto tisoč evrov) v nekaj mesecih našel 2.743 kupcev.

Slovence so ganili clio, golf, ceed in auris

Slovenci smo se raje kot za jaguarjev F-type v tem cenovnem razredu odločali za luksuzne range roverje. Lani je na naše ceste zapeljalo kar deset razkošnih Angležov s povprečno ceno prek 150 tisoč evrov. Mogočni range pa ni edini razkošni avto, ki je lani zapeljal na naše ceste. Za vidnejše preobrate na slabotnem slovenskem trgu pa so poskrbeli bolj dostopni modeli. Z vrha prodajne lestvice so to renault clio, ki je našel prek tisoč kupcev več kot leta 2012, še večjo številčno rast prodaje je dosegel novi golf - našel je 2.551 kupcev. Nova kia ceed je podvojila številke iz leta 2012 na 1.811 vozil, nova toyota auris pa je lani s 417 vozili prodajo predhodnika v letu 2012 presegla za več kot 200 odstotkov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

22.06.2015
FINANCE
Vlagatelj Maks
Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
FINANCE
Avto
Škodin land rover z Nove Zelandije
Avto
AvtoMiloš Milač Škodin land rover z Nove Zelandije

Zapeljali smo se s škodo trekko – terencem, ki je na osnovi prve octavie nastajal med letoma 1966 in 1972 na Novi Zelandiji.

FINANCE
Afrika izgublja čar za multinacionalke
Finance
Skromna vlaganja v proizvodnjo in manjša kupna moč prebivalstva
Bloomberg Afrika izgublja čar za multinacionalke
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?
Finance
EVROPSKI DENAR ZA ZDRAVSTVO
Andreja Rednak Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?

Kako na horuk si na ministrstvu za zdravje predstavljajo izpolnjevanje mejnikov za evropski denar iz mehanizma za okrevanje in odpornost.

FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 3

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge