Avto

Slečen do stotice pospeši v 4,4 sekunde

BMW predstavlja kabrioletsko različico modela M4; novinec ima enak stroj s 431 konji kot kupe, do stotice pospeši v 4,4 sekunde in stane prek 90 tisočakov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

01.09.2014 14:59
Čas branja: 2 min

Zaporedje je logično, najprej limuzina, karavan, nato coupe, kabriolet različica M in nato M4 cabrio. Res je, da so njegovi predhodniki nosili oznako M3, a gre le za poimenovanje. Novi M4 cabrio je naslednik slovitih športnih kabrioletov z oznako M, ki jih je BMW v zadnjih 29 letih izdelal prek 60 tisoč.

P90159898.1409575924.jpg.s.600px.jpg
BMW M4 cabrio je najbolj ekskluzivna različica serij 3 in 4, v novi generaciji pa prinaša trilitrski šestvaljnik s 317 kilovati, za 60 kilogramov manjšo maso, pospeške do stotice v 4,4 oziroma 4,6 sekunde (ročni menjalnik) in za tri litre skromnejšo porabo goriva, sedaj med 8,7 in 9,1 litra.

Je najbolj ekskluzivna različica izdelana na osnovi razširjene serije 3/4 in je hkrati tudi eden najhitrejših kabrioletov na svetu.

Novi M4 cabrio je v primerjavi s kupejem otežen z dodatnimi 250 kilogrami, ima jih od 1.750 do 1.790. Pridelal pa si jih je s kovinsko streho, kupejeva je iz ogljikovih vlaken in ojačitvami strehe in karoserije. Obn tem pa je še vedno za 60 kilogramov lažji od M3 cabria, zasluga gre novi zasnovi karoserije, pokrovu motorja in prednjih stebričkov iz aluminija ter nekaterih delov iz plastike ojačane z ogljikovimi vlakni. Dodatno breme se pozna pri dve do tri desetinke slabših pospeških, zato trilitrski šestvaljni biturbo s 317 kilovati in 550 nevtonmetri največjega navora do stotice pospeši v 4,4 oziroma 4,6 sekunde, zmore največjo hitrost 250 oziroma 280 kilometrov na uro (opremljen z M paketom) in v povprečju - po tovarniških podatkih porabi 8,7 do 9,1 litra na sto kilometrov - tri manj kot predhodnik z atmosferskim osemvaljnikom.

BMW-M4-Convertible-2015-1600x1200-wallpaper-55.1409576075.jpg.s.600px.jpg
Striptiz v 20 sekundah in pri hitrostih do 18 kilometrov na uro.

Tridelna kovinska streha je enaka kot pri seriji 4 cabrio, postavi ali pospravi se v 20 sekundah pri hitrostih do 18 kilometrov na uro. Prtljažnik glede na položaj strehe pospravi med 220 in 370 litrov prtljage.

P90159805-lowRes.1409576153.jpg.s.600px.jpg
Bogata potniška kabina, športni sedeži in vse elektronsko znanje, ki ga ima tudi kupejevski M4.

Ker je M4 cabrio še vedno M, bodo kupci deležni vsega znanja, ki ga ta trenutek ima M oddelek BMW. Torej aktivni diferencial, ki na zadnji osi skrbi za stabilnost in dober stik koles s cesto, zapora zadnjega diferanciala je lahko nič do stoodstotna. M4 cabrio ima še nastvaljivo podvozje, hitrost delovanja menjalnika in več programov, ki ustrezajo ležernemu, športnemu in dirkaškemu razpoloženju značaja, v zadnjem primeru je lovljenje zadka avtomobila bolj v domeni voznika kot elektronike.

BMW M4 cabrio: tovarniški video

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

17.12.2014
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 7

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 2

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.