Avto

Škodina jetija za slovenska mesta in lokalna brezpotja

Naše ceste so poslej bogatejše za prenovljenega Škodinega yetija, ki ima še bolj poudarjen dvojni karakter. Pretežno po mestih boste tako srečevali urbanega, po brezpotjih in podeželju pa pustolovskega - ločita se na zunaj in tudi "pod kožo"

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

11.12.2013 13:04
Čas branja: 2 min

Škoda je leta 2009 pripeljala prvega Evropejca med križanci, yetija. O tem, kako radi so bili ljudje v njegovi družbi pričajo prodajne številke - 289 tisoč vozil, prodaja na letni pa je letos zrasla za četrtino! V Evropi ima petodstotni tržni delež in spada med deset najbolje prodajanih športnih terenskih vozil v nižjem razredu. Na zunaj simpatičen in nekoliko samosvoj, v notranjosti dovolj prostoren in razkošen ter po vozniški plati hvaležen je osvojil tudi slovenske voznike - v domače garaže je zapeljalo 937 yetijev, dobra polovica (493) s štirikolesnim pogonom.

IMG_4099

IMG_4205

V prvi polovici novembra smo v Nemčiji naleteli na dva jetija, poslej pa v fraku in trenirki lomastita tudi po Sloveniji. Na urejene in neurejene ceste ter brezpotja po državi je namreč zapeljal prenovljeni Škodin yeti, ki je kupcem zdaj na voljo v dveh različicah - urbani in terenski. Eden ima milejši obraz, drugi pa je bolj robat in ob tem premore čudežni gumb, oba se ponašata tudi z bogato in posebno deželno opremo.

IMG_4066

IMG_4192

Kaj je novega? Oba yetija sta glede na predhodnika dobila drugačen, bolj svež in hišno prepoznaven obraz, na nosu je tudi novo logo, spremenjena, bolj oglata sta žarometa, posamezne različice pa krasijo LED dnevne luči in prvič tudi biksenonski žarometi. Drugačne so še meglenke, prednja maska in odbijači, kjer se pokažejo razlike med obema yetijima. Dimenzijsko je večinoma enak predhodniku, v notanjosti izstopa 1.027 milimetrov višine prostora za glavo na zadnjih sedežih, kar je največ v razredu. Kot smo pri Škodi vajeni, sta nova yetija polna praktičnih rešitev "simply clever": prenosna LED-lučka v prtljažniku, obojestranska talna obloga prtljažnika, držalo za varnostni brezrokavnik pod voznikovim sedežem in koš za smeti na notranji strani vrat.

Ye_027

Ye_026

Pod motornim pokrovom je moč najti štiri dizle in tri bencinarje z razponom moči od 77 kW (1.2 TSI) do 125 kW (2.0 TDI). Na voljo je ročni pet- in šeststopenjski menjalnik ter samodejni DSG s šestimi oziroma sedmimi prestavami. Štirikolesno gnani yeti je opremljen z zmogljivim elektronsko nadzorovanim štirikolesnim pogonom in je od tal oddaljen 18 centimetrov.

Osnovni mestni yeti z 1.2 TSI motorjem (77 kW/105 KM) in Active opremo pri nas stane najmanj 16.255 evrov, enak dvokolesno gnani Outdoor pa je na voljo za 16.444 evrov. Najcenejša različica s štirikolesnim pogonom stane 20.154 evrov, a ima ob tem močnejši 1.8 TSI motor s 118 kW (160 KM). Robustnejša različica z enako motorizacijo in opremo je na voljo za 20.354 evrov. Dizelski vstopni model yetija z greenline motorjem (1.6 TDI, 77kW/105 KM) stane 18.990 evrov, Outdoor pa 19.190 evrov. Štirikolesni pogon je še za dva tisočaka dražji in je na voljo od 21.192 evrov (21.395 evrov v različici Outdoor), vendar ponuja močnejši 2.0 TDI motor z 81 kW (110 KM).

Ye_019

Ye_021

Za slovenski trg so yetiji opremljeni z bogatejšo deležno opremo, ki glede na predhodnika avto poceni za 550 (Active) oziroma 250 evrov (Ambition). V začetni stopnji opreme Active ima yeti šesti varnostnih blazin, pridobil je sredinski naslon za roko in AUX priključek, srednji paket Ambition pa prinaša avtomatsko klimatsko napravo, tempomat, aluminijasta platišča, prenosno svetilko,..., nekaj sprememb pa je doživela tudi stopnja opreme Elegance.

Več o prvih vtisih z vožnje prenovljenega Škodinega yetija ter dodatne informacije si preberite v članku Jeti ni samo eden, dva sta

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

13.11.2013
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let 1

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.