Avto

Šestica za vrh poslovnega razreda

Mazda6 v limuzinski izvedbi prinaša osvežitev v poslovni razred, z najmočnejšim bencinarjem, vso opremo in samodejnim menjalnikom pa pomeni odmik od običajnega

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.01.2014 21:10
Čas branja: 3 min

Mazda je s tretjo generacijo šestice poskrbela za revolucionaren, razgiban in predvsem zelo seksi videz. Tudi limuzina je na zunaj atraktivna in drzna, notranjost pa je lepo oblikovana in prostorna. Avto je tako v poslovni razred vnesel precej svežine, ob mikavni zunanji podobi, prostornosti in dobrih voznih lastnosti pa ponuja še tihe in predvsem varčne bencinske atmosferske motorje.

IMG_4330.20140126201618.jpg.s.600px.jpg



Tehnični podatki



Moč motorja: 141 kW (192 KM) @ 5700 vrt/min



Pospešek (0-100 km/h): 7,8 s



Največja hitrost: 223 km/h



Poraba goriva (kombinirana): 6,3 l/100 km



Emisije CO2: 148 g/km



Največji navor: 256 Nm @ 3250 vrt/min



Testna poraba: 8,1 l/100 km



Cena osnovnega modela Revolution: 32.290 evrov



Cena testnega modela: 33.660 evrov

Limuzinska Mazda 6 je svojevrsten posebnež, saj je za dobrih šest centimetrov daljša od karavanske in v dolžino meri 487 centimetrov, v zadku ponuja 489 litrov prostornine (karavan 522 litrov). Ob tem ima za kar osem centimetrov daljšo medosno razdaljo (283 cm), kar se najbolj pozna na zadnji klopi. Njena oblika sicer odškrtne kak centimeter za glave visokih, vseeno pa se zdi tale Mazda 6 prava poslovna limuzina - sploh s tipično ameriškom paketom. Ta ponuja najmočnejši 2,5-litrski štirivaljnik (!) s 141 kW (192 KM) in umirjen šeststopenjski samodejni menjalnik. Drži, nekoliko eksotična kombinacija za slovenske razmere, vsekakor pa je vredna greha v obliki 32.290 evrov naprej.

IMG_4463.20140126200601.jpg.o.600px.jpg

Močan motor na papirju šestico do stotice požene v 7,8 sekunde ter jo potisne vse do 223 km/h, vendar pa je celoten paket precej ameriški. Motor je tih, zna biti tudi odziven, a poudarek avta je na udobni potovalni vožnji in bo zelo všeč umirjenim voznikom. Ali pa potnikom na zadnji klopi. K temu pripomore tudi razmeroma uglajeno podvozje - seveda ostaja bolj čvrsto naravnano in v kabino prenese tudi kak tresljaj več, odkupi pa se med ovinki.

PB160021.20140126202800.jpg.s.600px.jpg

IMG_4307.20140126200501.jpg.c.600px.jpg

Menjalnik (ročka bi lahko bila tudi lepša) je sicer zelo dober, vendar si ob "kick downu" vzame nekaj časa za razmislek, potem pa le pripravi motor do hrumenja. Menjalnik in motor pa povsem spremenita karakter avtomobila, ko se odločimo za ročni način prestavljanja, bodisi prek ročice (neuglednega videza) ali prek ušes ob volanu. Mazda takrat postane pravi športnik, adrenalin pa vam še dodatno dvigne za štirivaljnika prav dirkaško poetičen zvok motorja. Dizli, kje ste?

IMG_4368.20140126201745.jpg.n.600px.jpg

Za natančnim volanom šestica ponuja prefinjen občutek. V notranjosti prevladujeta usnje in črnina, prostora na zadnji klopi je dovolj za noge in za glave, prednji sedeži pa so dobri in udobni. Položaj za volanom je odlično nastavljiv za voznike vseh velikosti. Končna obdelava je na visoki ravni, avtu pa bi se podal večji zaslon na sredinski konzoli.

PB160034.20140126200829.jpg.o.600px.jpg

PB160041.20140126204123.jpg.o.600px.jpg

Šestica je sicer po naprednih pripomočkih v samem vrhu razreda. Vozniku so na voljo sistemi za mrtve kote, nenadno spremembo voznega pasu, preklapljanje snopa biksenonskih in aktivnih žarometov (zasluži si pohvalo, saj deluje praktično idealno in brez nenamernih napak, ki bi zaslepile nasproti vozečega), opozarjanje in samodejno zaviranje ob nevarnosti pri nižjih hitrostih, testni pa je ponujal tudi radarski tempomat MRCC (Mazda Radar Cruise Control), ki je deloval zadovoljivo. V gneči žal ne zna popolnoma ustaviti ter speljati, pri višjih posegih pa lahko drastično posega v vožnjo, ko denimo nenadoma pred nas skoči kak drug avto.

IMG_4521.20140126202104.jpg.s.600px.jpg

Če iščete primeren managerski avto, ter želite nekaj novega in svežega, potem je takšna šestica lahko prava za vas. Z njo vas med uglednimi Nemci ne bo sram na poslovnih sestankih in srečanjih, hkrati ne bo zbujal nevoščljivosti ali zbujal prevelike pozornosti, kar v poslu šteje. Če ob tem še dostikrat premagujete daljše razdalje in občasno radi "spustite konje na pašo", potem velja razmisliti o takšni Mazdi 6. Na testu smo sicer v povprečju porabili 8,1 litra na sto prevoženih kilometrov, kar tudi ni veliko za bencinarja s toliko konji.

IMG_4338.20140126202251.jpg.s.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

22.01.2014
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju

Staremu pregovoru o maju na trgih ni dobro slediti

FINANCE
Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka
Finance
Brez presenečenj
Špela Mikuš Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka 3

Dokler ne bodo prepričani, da se inflacija res bliža dvema odstotkoma, znižanj obrestne mere ni pričakovati, so zapisali pri Fedu.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024

Pomembni datumi za vlagatelje na ljubljanski borzi