Znamki, ki slovi predvsem po tradicionalnih limuzinah, resda ima tudi nekaj slovitih športnikov, pred desetletjem ne bi mogli pripisati tako drugačnih avtomobilov, kot je CLA. A nemška znamka si je upala iti dlje, na novo področje. S prvim limuzinskim kupejem CLS že leta 2003, z manjšim in precej bolj dostopnim ter spredaj gnanim CLA pa letos. Z njim želijo osvojiti kupce, ki doslej niso posegali po avtomobilih te znamke, so mlajši in bolj dinamični. »Minuli teden, ko je k nam prišel prvi avto, smo imeli poln salon. Zanimanja je veliko, prodali smo že 20 vozil, do konca leta jih bomo vsaj še 60,« je zadovoljen direktor prodaje mercedes-benzov Igor Geršak. Da je avto lep, potrjujejo tudi bralci Financ, saj so mu izglasovali finale našega izbora za najlepši avto leta. Za prvo mesto se bo na spletni strani (trendi.finance-si/najlepsi) potegoval do nedelje z BMW 6 gran coupe.
Osnova je A, tekmeci so razred višje
Za privlačno, zelo kupejevsko, 4,63 metra dolgo karoserijo CLA se skriva osnova kompaktnega mercedesa A. Kljub manjši osnovi so mu v Autocommerceu namenili tekmece BMW serijo 3, volkswagen CC in audi A4. Z njimi tekmuje tudi s ceno, osnovni CLA 180, poganja ga 1,6-litrski bencinar z 90 kilovati, stane 27 tisoč evrov, dizelski CLA 200 CDI s sto kilovati pa 31.800 evrov. Največ bo ponudil CLA 45 AMG 4matic, kar 265 kilovatov oziroma 360 konjskih moči, štirikolesni pogon in sedemstopenjski samodejni menjalnik. Stal bo 55 tisoč evrov oziroma tisočaka manj kot na nemškem trgu, kjer je avto sicer manj obdavčen. Pri nas bo septembra letos. Enak motor v razredu A bo stal sedem tisočakov manj.