Avto

Sedem sedežev in velik prtljažnik - odlika novega Grand C4 Picassoja

Citroën je po novi generaciji C4 Picasso zdaj pokazal še podaljšano različico. Na enaki dolžini kot predhodnik ponuja daljšo medosno razdaljo, sedmim sedežem navkljub pa je velik tudi prtljažnik

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.06.2013 13:32
Čas branja: 1 min

Citroen-Grand_C4_Picasso_2014_800x600_wallpaper_08

Sredi maja je francoski proizvajalec vozil Citroën predstavil novo generacijo C4 Picasso, dober mesec pozneje pa je predstavil še podaljšano različico s sedmimi sedeži Grand C4 Picasso. Ta bo pri nas oktobra, glede na 16 cm krajšega brata bo dražji za okoli 1.400 evrov. Družinski novinec ima sicer drugače oblikovan zadek kot običajni C4 Picasso, ohranil je enako dolžino kot predhodnik, a ima daljšo medosno razdaljo. Ob tem je izgubil dober cent teže, ob uporabi sedmih sedežev pa v prtljažniku ponuja 645 litrov prostornine.

Od manjšega je daljši za 11 centimetrov

Citroen-Grand_C4_Picasso_2014_800x600_wallpaper_0e

Podobno kot petsedežni C4 Picasso je tudi večja različica narejena na prilagodljivi modularni platformi EMP2, ki je bila osnova za oba družinsko naravnana avta. Skupna dolžina novinca je ostala enaka kot pri prejšnji generaciji, znaša 4,59 metra, medosna razdalja znaša 284 cm. Grand C4 Picasso je od manjšega daljši za 16 centimetrov. Tudi velikan je shujšal, glede na prejšnjo generacijo je izgubil 110 kilogramov.

Lažji dostop do tretje vrste, velik prtljažnik

Daljša medosna razdalja prinaša prostornejšo notranjost na sicer enaki dolžini, lažji pa je tudi dostop do tretje vrste sedežev. Za njimi avto ponuja dovolj prostora tudi za prtljago, prostor je glede na predhodnka pridobil skoraj 70 litrov in meri 645 litrov - če sedeža zložimo se prostor poveča na 700 litrov. Srednji sedeži med seboj sicer niso povezani in tako ponujajo več udobja.

Tudi v Grand C4 Picassu je vozniku in potnikom na voljo sedem- ali dvanajstpalčni digitalni zaslon na dotik. Ta namesto kopice gumbov v sebi skriva vse potrebno za upravljanje z avtomobilom. Serijsko je na voljo strešno okno, panoramsko steklo pa je na voljo za doplačilo.

Trije dizli, dva bencinarja

Kupcem bodo na voljo trije dizelski motorji, e-HDi 90, e-HDi 115, po katerem tudi največ posegajo, ter novi motor blueHDi 150. Za ljubitelje bencinarjev bosta na voljo VTi 120 in THP 150. Motorji bodo na voljo s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

16.10.2013
FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 1

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol