Avto

Prodaja avtov v Sloveniji statistično gor, realno dol

Pri nas je bilo lani prvič registriranih 57.605 novih vozil, kar je 4,62 odstotka več kot predlani. Poznavalci ocenjujejo, da je bila realna prodaja nekaj slabša kot predlani.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.01.2014 12:02
Čas branja: 1 min

V Sloveniji je bilo v letu 2013 prvič registriranih 57.605 novih osebnih in lahkih gospodarskih vozil, kar je 4,62 odstotka več kot leto prej. Tudi decembra se je prodaja povečala, in sicer za 2,3 odstotka na 3.112 vozil. Kakšen je delež izvoza, torej vozil ki so le dobila slovensko tablico, končne lastnike pa so jim trgovci našli na drugih trgih EU, ni znano. Nekateri distributerji ocenjujejo, da je njihov delež okoli 30 odstoten, vsekakor pa naj bi bil večji kot leta 2012.

shutterstock_46293487.1269439721.jpg.n.600px.jpg

Če se osredotočimo le na registracije, ki pomenijo prodajo trgovcev na glede na izvor končnega kupca, pa podatki sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije v lanskem letu opozarjajo na 50.878 osebnih vozil oziroma 4,58 odstotka več kot predlani. Pri osebnih vozilih je med blagovnimi znamkami prvo mesto zasedel Renault z 8.235 prodanimi avtomobili, sledijo Volkswagen (7.279), Peugeot (3.602), Škoda (3.510), Opel (3.350), Citroen (3.290) in Kia (3.222).

Prodanih je bilo največ Renaultovih cliov (3.944 vozil), sledili so Volkswagnov golf (2.551), Kiin ceed (1.811) in Volkswagnov polo (1.701). Decembra je bilo prvič registriranih 2.599 osebnih vozil oz. 4,42 odstotka več kot decembra predlani.

Ob tem ni odveč ponoviti komentarja Gregorja Mauka iz Toyote Slovenija: "Lani je prodaja avtomobilov v Sloveniji realno dosegla okoli 35 tisoč novih osebnih vozil, letos bo še za kakšen odstotek manjša. Koliko novih avtomobilov bo letos prvič registriranih, ni mogoče napovedati, saj ni jasno, kako velik bo izvoz avtov na druge trge."

Petodstotna rast lahkih gospodarskih vozil

Število registriranih lahkih gospodarskih vozil se je lani glede na predlani povečalo za 4,91 odstotka na 6.727 vozil. Pri proizvajalcih teh vozil so bili na vrhu lestvice Peugeot (1.820), Renault (1.343) in Volkswagen (1.159).

Zadnji mesec leta 2013 je bilo prodanih skupno 513 lahkih gospodarskih vozil, kar je 7,23 odstotka manj kot decembra predlani. Med proizvajalci je bil najuspešnejši Renault (114 prodanih vozil), za njim sta se uvrstila Peugeot (99) in Volkswagen (96).

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

06.01.2014
08.01.2014
FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje