Japonski Mazdi ne uspe vsak avto, šestica pa je brez dvoma uspeh. Japonska proizvajalka je imela pri prvih dveh generacijah srečno roko pri oblikovanju, tehniki, voznih lastnostih in tudi cenovnem umeščanju. Tako je, verjamemo, tudi pri novi mazdi6.
Šestica je tokrat res nova, saj so rokave pošteno zavihali vsi Mazdini oddelki. Oblikovno mazda6 govori tako imenovani jezik kodo - istega kot mazda CX-5 -, ta pa prinaša petkotno masko in seksi stranske linije v limuzinski in karavanski različici.
Obe karoserijski različici imata enako ceno. Osnovna šestica ne glede na obliko stane 21.290 evrov, če jo poganja dvolitrski bencinar s 107 kilovati, oziroma dva tisočaka več, če je v nosu 2,2-litrski turbodizel s 110 kilovati. Razlikujeta se po obliki zadka, dolžini in prostoru v kabini. Limuzinska različica je po novem globalna, enaka na vseh trgih, dolga pa kar 4,87 metra in ima nekaj dodatnih centimetrov za kolena na zadnji klopi. Karavanska meri 4,8 metra in pogoltne 522 litrov prtljage ali 33 več kot limuzina. Obe različici sta značajsko enaki, saj zagovarjata predvsem dinamiko, ne pa tudi udobja v vožnji.
Šestica je nova tudi tehnično, ima nove bencinske in dizelske stroje sky activ z enako kompresijo 14 proti ena. To pomeni, da imata dizla s 110 oziroma 129 kilovati rekordno nizko, bencinarji s 107, 121 in 142 kilovati (dva- in 2,5-litrski) pa rekordno visoko kompresijo. Rezultat sta enakomerno razporejen navor pri obeh zasnovah motorjev in rekordno majhna poraba. Osnovni dizel CD150 porabi 4,2 litra, bencinar pa 5,5. Tehnologija sky activ prinaša tudi lahko karoserijo iz visokotrdnostnega jekla (šestica je težka od 1.300 do 1.500 kilogramov) ter nova ročni in samodejni menjalnik. Posebnost šestice je tudi sistem i-eloop, ki shranjuje elektriko, pridobljeno pri zaviranju, in jo porablja za pogon električnih naprav. Vse skupaj oblikuje tehnično, oblikovno in cenovno ugoden paket, ki novo šestico postavlja med najboljše poslovne avtomobile. Ne le v letošnjem izboru, tudi na trgu.
evrov je redna in tržna cena mazde6 CD150 emotion. Bencinar 2.0 je dva tisoč evrov cenejši.
964
evrov stane mesečni najem mazde6 CD150 emotion z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Najem bencinarja je 29 evrov dražji.
Vir: ALD Automotive
4,2
litra je povprečna poraba dizelske mazde6 (od majske proizvodnje bo poraba 3,9 litra).