Maxime Picat, izvršni direktor Peugeota, je v intervjuju za Automotive news potrdil, da bo serijska izpeljanka vrhunskega modela 208 R ugledala luč sveta. Pri tem je razgrnil tudi nekaj prihodnjih načrtov družbe, precej pozornosti pa je namenil prav različici R sicer zelo popularnega modela 208, ki se bo uvrstila nad aktualni model GTI. Kdaj bo 208 R tudi dejansko zapeljal na ceste še ni znano, a malo verjetno je, da bo to pred letom 2015.
Podoben recept kor pri RCZ R in 308 R
Novi Peugeot 208 R bo najbrž pripravljen po enakem receptu kot RCZ R, tako lahko pričakujemo lažjo karoserijo, močnejši motor in nekaj aerodinamičnih dodatkov. 208 GTi ima sicer isti 1,6-litrski THP turbo štirivaljnik, ki ga imata RCZ R in konceptni 308 R, a zelo verjetno bo v različici 208 R imel manj moči kot omenjena zmogljiva modela, saj bo od njiju lažji. Zgolj za otip, RCZ R bo januarja prihodnje leto zmogel 270 "konjev", do stotice bo pospešil v manj kot šestih sekundah, kar je dobro sekundo in pol bolje od sedanjega 200-konjskega RCZ.
Picat je ob tem povedal tudi, da se Peugeot v Evropi oziroma po višjem razredu, ker je to edini način, da zadrži svoj ugled med vse močnejšo konkurenco. Peugeot bo tako kupcem ponudil top različice vseh svojih modelov, pri Citroënu pa bodo širili ponudbo svojih luksuznih DS modelov. Konceptni veliki terenec wild rubis se bo tako preimenoval v DS X7 in prihodnje leto skušal očarati kitajske kupce.