V Oplu so predstavili posodobljen načrt rasti do leta 2022 in si postavili pet strateških ciljev. S sestrsko blagovno znamko Vauxhall bodo tako dosegli osemodstotni tržni delež v Evropi, s tem pa bi zasedli drugo mesto na evropskem avtomobilskem trgu. Osredotočili se bodo na rast dobičkonosnosti, višina ciljnega dobička iz poslovanja je postavljena na pet odstotkov. Družba sočasno načrtuje še nadaljnjo povečanje ravni kakovosti izdelkov ter zadovoljstva kupcev in zaposlenih. Do leta 2018 bodo predstavili 27 novih modelov in 17 motorjev.
Opel je osredotočen na tri strateške prioritete: modele, znamke in izboljšanje položaja na trgu. Strateško prioriteto predstavlja tudi krepitev podobe Opla kot čustvene, dostopne in nemške znamke. Te vrednote bodo uveljavile tehnične inovacije, nemško inženirsko znanje ter primerno razmerje med vrednostjo vozila in vsoto denarja, ki ga je potrebno odšteti zanj. Tehnične inovacije predstavlja sistem OnStar, naslednja stopnja povezave vozil v komunikacijska omrežja, ki bo od leta 2015 dalje spremenil avtomobil v vstopne točke hitre internetne povezave.
Večanje tržnega deleža in sočasna rast sta tretja prioriteta. Do leta 2022 načrtuje Opel povečati tržni delež v Nemčiji, s sedanjega 7,2 odstotka, na 10 odstotkov. V Evropi (vključno s Turčijo in Rusijo) načrtuje družba povečanje tržnega deleža s sedanjega 5,8-odstotnega na osem odstotkov in do leta 2022, skupaj z britansko sestrsko blagovno znamko Vauxhall, zasesti drugo mesto na evropskem avtomobilskem trgu.
Leta 2013 je družba že dosegla občutno izboljšanje poslovanja, saj je zmanjšala izgubo v Evropi za več kot polovico. Letos družba nadaljuje z izboljšanjem poslovanja, po drugi strani pa enkratni stroški, kot so stroški povezani z zaprtjem tovarne v Bochumu in nestanovitna valutna razmerja, manjšajo dobiček. Opel načrtuje ponovno pozitivno poslovanje sredi desetletja, k čemur naj bi prispevali številni posegi, med katere sodi zmanjševanje proizvodnih in strukturnih stroškov, izboljšanje izkoristka proizvodnih kapacitet, večanje zaslužka od prodaje ter izboljšanje podobe in povečanje vrednosti blagovne znamke.