"Oplova insignia je leta 2009 na trg zapeljala z velimimi načrti, te pa je celo presegla," je danes opoldne povedal šef slovenskega Opla Borut Gazvoda. Poslovnež je štirih letih in pol našel 2.861 slovenskih kupcev.
"Osvežena insignia bo podobno uspešna," pravi Gazvoda in napoveduje prodajo vsaj 500 avtov letno. To ni malo, glede na to da se krči celoten avto trg, obenem pa še poslovni avtomobilski razred v katerega sodi insignia. Razlog za krčenje je tudi razširitev konkurence, poslovne limuzine se za kupce v zadnjih letih borijo še s športnimi terenci in enoprostorci.
In zakaj bi insignii po štirih letih in pol to uspelo? Avto je na videz ostal skorajda enak, konkurenca pa je v tem času naredila več korakov. Odgovor je morda v prijemu, značilnem za prestižne znamke. Ta narekuje skromne oblikovne in večje tehnične spremembe ob prenovi.
Pod kožo veliko novega
Spredaj je insignia dobila širšo masko, nove luči. Podobno je zadaj kjer luči s podobno obliko in grafiko kot pri kabrioletski cascadi povezuje kromirana letev.
Armaturna plošča je enaka le na prvi pogled, podrobneje pa razkriva mehkejše in bolj imenitno plastiko, boljšo izdelavo, osempalčni zaslon in v bolje opremljenih različicah tudi velik elektronski merilnik v sredini armaturne plošče, podatke v njem je moč prilagajati. Zaslon na dotik, ukazovati mu je moč tudi s stikali ob volanu, govornimi ukazi ali drsno plošče ob prestavni ročici, je odpihnil gume s sredinske konzole.
Še več novega je pod motornim pokrovom, najpomembnejša se zdita dvolitrska dizla s 88 oziroma 103 kilovati in tovarniško porabo 3,7 litra. Močnejšega smo preizkusili pred 14 dnevi v Frankfurtu, izkazal se je s porabo 5,4 litra in precej bolj uglajenim tekom kot podoben motor v insignii pred prenovo. Več o vtisih, tehničnih podrobnostih in tudi o zamerah, ki jih prenova ni odpravila si preberite v poročilu iz prve vožnje.
Najcenejša, nikakro ne osnovna, za dobrih 21 tisočakov
Cene insignie se pričnejo pri 23.350 evrih za različico 1.4 turbo edition, ki ima že precej bogato opremo. Dizelska 2.0 CDTI s 88 kilovati je za 220 evrov dražja. Brez popustov tudi ali še posebej pri oplu ne gre, le izračun ni tako preprost. Takole gre - če izberete katerikoli paket, vam trgovec odobri 2.700 evrov popusta. Denimo izbira paketa infotainment prinese boljši radio in MP3 ter 2.100 evrov nižjo ceno kot insignia brez tega dodatka.