Avto

Opel vozi na optimizem

Pri Oplu se ne bojijo slabih časov, poslovno insignio bodo prodajali enako dobro kot pretekla štiri leta. Za osnovno zahtevajo dobrih 21 tisočakov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.10.2013 15:55
Čas branja: 2 min

"Oplova insignia je leta 2009 na trg zapeljala z velimimi načrti, te pa je celo presegla," je danes opoldne povedal šef slovenskega Opla Borut Gazvoda. Poslovnež je štirih letih in pol našel 2.861 slovenskih kupcev.

insignia-CT3-mm.1382016460.JPG.o.470px.jpg
Insignia je z osvežitvijo dobila novo različico country tourer. Ta je za centimeter višja, bolj robustna in s štirikolesnim pogonom stane vsaj 34.700 evrov

"Osvežena insignia bo podobno uspešna," pravi Gazvoda in napoveduje prodajo vsaj 500 avtov letno. To ni malo, glede na to da se krči celoten avto trg, obenem pa še poslovni avtomobilski razred v katerega sodi insignia. Razlog za krčenje je tudi razširitev konkurence, poslovne limuzine se za kupce v zadnjih letih borijo še s športnimi terenci in enoprostorci.

In zakaj bi insignii po štirih letih in pol to uspelo? Avto je na videz ostal skorajda enak, konkurenca pa je v tem času naredila več korakov. Odgovor je morda v prijemu, značilnem za prestižne znamke. Ta narekuje skromne oblikovne in večje tehnične spremembe ob prenovi.

Pod kožo veliko novega

Spredaj je insignia dobila širšo masko, nove luči. Podobno je zadaj kjer luči s podobno obliko in grafiko kot pri kabrioletski cascadi povezuje kromirana letev.

Armaturna plošča je enaka le na prvi pogled, podrobneje pa razkriva mehkejše in bolj imenitno plastiko, boljšo izdelavo, osempalčni zaslon in v bolje opremljenih različicah tudi velik elektronski merilnik v sredini armaturne plošče, podatke v njem je moč prilagajati. Zaslon na dotik, ukazovati mu je moč tudi s stikali ob volanu, govornimi ukazi ali drsno plošče ob prestavni ročici, je odpihnil gume s sredinske konzole.

Še več novega je pod motornim pokrovom, najpomembnejša se zdita dvolitrska dizla s 88 oziroma 103 kilovati in tovarniško porabo 3,7 litra. Močnejšega smo preizkusili pred 14 dnevi v Frankfurtu, izkazal se je s porabo 5,4 litra in precej bolj uglajenim tekom kot podoben motor v insignii pred prenovo. Več o vtisih, tehničnih podrobnostih in tudi o zamerah, ki jih prenova ni odpravila si preberite v poročilu iz prve vožnje.

Najcenejša, nikakro ne osnovna, za dobrih 21 tisočakov

Cene insignie se pričnejo pri 23.350 evrih za različico 1.4 turbo edition, ki ima že precej bogato opremo. Dizelska 2.0 CDTI s 88 kilovati je za 220 evrov dražja. Brez popustov tudi ali še posebej pri oplu ne gre, le izračun ni tako preprost. Takole gre - če izberete katerikoli paket, vam trgovec odobri 2.700 evrov popusta. Denimo izbira paketa infotainment prinese boljši radio in MP3 ter 2.100 evrov nižjo ceno kot insignia brez tega dodatka.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

03.12.2013
FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 1

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.