Avto

Nasvet: Kako pridobiti posel na dogodku multinacionalke

Bodite odzivni in pripravljeni na spremembe

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.07.2012 22:30
Čas branja: 4 min

Ko se multinacionalka odloči za izpeljavo dogodka v neki državi, sledi druga faza, ki že vključuje lokalne partnerje. V tej fazi morajo podjetja po besedah Eberhardtove pokazati veliko odzivnosti, prilagodljivosti, idej in zmožnosti ustvarjanja ozračja, ki bi ga organizator rad na dogodku ustvaril s svojo blagovno znamko, ter veliko pripravljenost na spremembe.

[A] F127MA_berhardt_andrea_xx.1341425007.jpg
Slovenska podjetja, ki bi želela sodelovati pri organizaciji dogodka, kot je bil za mercedes-benz razreda A v Sloveniji, naj lokalnemu partnerju multinacionalke predstavijo ponudbo, v drugi fazi pa naj bodo čim bolj odzivna in prilagodljiva. Tako svetuje projektna vodja dogodkov pri Mercedes-Benzu Andrea Eberhardt.

Tudi najboljši sprejmite spremembe

»To drži tudi za hotele s petimi zvezdicami. Lastniki so večkrat presenečeni, koliko stvari želimo spremeniti, ob tem pa morajo sprejeti tudi dejstvo, da je njihova blagovna znamka izpostavljena precej manj kot naša,« poudarja sogovornica.

Kraj dogodka očistite blagovnih znamk

To smo opazili tudi sami na predstavitvi mercedesa A, ki še poteka v Sloveniji, saj so na vseh lokacijah dogodka (na letališčih Jožeta Pučnika in Portorož, v hotelu Kempinski Palace Portorož in restavracijah), Mercedes-Benzovi predstavniki prostor očistili drugih blagovnih znamk. Na mizah so bili recimo le kozarci brez napisov, ne pa tudi steklenice z znamko vina ali osvežilne pijače. Jedilniki so bili natisnjeni posebej z logotipom Mercedes-Benza, dovolili so le zapis znamke vina.

Ne čakajte na priložnost, delajte že zdaj

»Podjetja pa poslov ne pridobijo le prek naših predstavnikov v posameznih državah, lokacije dogodkov izbiramo tudi sami prek spleta, z namigi na družabnih omrežjih, ko zaposleni pri Mercedes-Benzu odhajamo na dopust ter opazimo lep in primeren kraj za predstavitev določenega modela, tudi v klepetu s kolegi dobiš marsikatero zamisel, zato je odmevna in jasna javna podoba podjetja zelo pomembna,« še dodaja sogovornica.

Podoben dogodek že prihodnje leto

Mercedes-Benzov dogodek, ki je slovenskim podjetjem po neuradnih informacijah prinesel od tri do pet milijonov evrov, pa nikakor ni zadnji te vrste. V Mercedes-Benzu so navdušeni nad Slovenijo in slovenskimi partnerji v projektu, zato so obljubili, da se v prihodnosti vrnejo. Direktor hotela Kempinski Palace Portorož Thies Brunn je bil še bolj konkreten in nam razkril, da bo že prihodnje leto soorganiziral podobno velik avtomobilski dogodek, za katero znamko avtomobila gre, pa je zamolčal.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

10.06.2012
02.02.2012
27.06.2015
FINANCE
Avto
Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih
Avto
AvtoMiloš Milač Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih 5

Večji, bolj športen, oblikovno razmeroma skromno spremenjen, zato pa tehnično precej bolj napreden

FINANCE
Reciklaža: Miodrag Kostić
Finance
Redakcija Financ Reciklaža: Miodrag Kostić
AGROBIZ
Kako povečati prepoznavnost svojih izdelkov?
Agrobiznis
Katja Cimermančič Kako povečati prepoznavnost svojih izdelkov?
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Vzorčni primer prenosa inovacij iz osebnih avtov v dostavnega velikana
Avto
AvtoMiloš Milač Vzorčni primer prenosa inovacij iz osebnih avtov v dostavnega velikana

Mercedes-Benz je že daljnega leta 2013 zaznal rast trga dostavnikov, zato je takrat pretrgal sodelovanje s Volkswagnom, ki ju je povezovala skupna proizvodnja tehnično sorodnih modelov VW crafter in mercedes-benz sprinter. Zdaj zmogljivosti v celoti polni novi sprinter, ki je zapeljal tudi na slovenski trg.

IZVOZNIKI
Novice
V Sloveniji še čakamo na širše prepoznavno domačo zvočno blagovno znamko
Izvozniki.si
NoviceMladen Miković V Sloveniji še čakamo na širše prepoznavno domačo zvočno blagovno znamko

Intervju z Meti Ketner, direktorico pravne pisarne KETNER, ki je specializirana za področje intelektualne lastnine

FINANCE
Ni vsak konj bitcoin in ni vsak hotel turistični biser
Finance
Tanja Smrekar Ni vsak konj bitcoin in ni vsak hotel turistični biser

Turizem smo ljudje. Pa tudi denar, naložbe in pravi trenutek za posel.

FINANCE
Avto
Mali mercedes, ki zmore celo več kot veliki
Avto
AvtoMatej Kačič Mali mercedes, ki zmore celo več kot veliki 2

Novi Mercedes-Benz A ni le oblikovni znanilec nove dobe, ampak prinaša dodatke, ki jih ta hip ne premore niti veliki S