Ko se multinacionalka odloči za izpeljavo dogodka v neki državi, sledi druga faza, ki že vključuje lokalne partnerje. V tej fazi morajo podjetja po besedah Eberhardtove pokazati veliko odzivnosti, prilagodljivosti, idej in zmožnosti ustvarjanja ozračja, ki bi ga organizator rad na dogodku ustvaril s svojo blagovno znamko, ter veliko pripravljenost na spremembe.
Tudi najboljši sprejmite spremembe
»To drži tudi za hotele s petimi zvezdicami. Lastniki so večkrat presenečeni, koliko stvari želimo spremeniti, ob tem pa morajo sprejeti tudi dejstvo, da je njihova blagovna znamka izpostavljena precej manj kot naša,« poudarja sogovornica.
Kraj dogodka očistite blagovnih znamk
To smo opazili tudi sami na predstavitvi mercedesa A, ki še poteka v Sloveniji, saj so na vseh lokacijah dogodka (na letališčih Jožeta Pučnika in Portorož, v hotelu Kempinski Palace Portorož in restavracijah), Mercedes-Benzovi predstavniki prostor očistili drugih blagovnih znamk. Na mizah so bili recimo le kozarci brez napisov, ne pa tudi steklenice z znamko vina ali osvežilne pijače. Jedilniki so bili natisnjeni posebej z logotipom Mercedes-Benza, dovolili so le zapis znamke vina.
Ne čakajte na priložnost, delajte že zdaj
»Podjetja pa poslov ne pridobijo le prek naših predstavnikov v posameznih državah, lokacije dogodkov izbiramo tudi sami prek spleta, z namigi na družabnih omrežjih, ko zaposleni pri Mercedes-Benzu odhajamo na dopust ter opazimo lep in primeren kraj za predstavitev določenega modela, tudi v klepetu s kolegi dobiš marsikatero zamisel, zato je odmevna in jasna javna podoba podjetja zelo pomembna,« še dodaja sogovornica.
Podoben dogodek že prihodnje leto
Mercedes-Benzov dogodek, ki je slovenskim podjetjem po neuradnih informacijah prinesel od tri do pet milijonov evrov, pa nikakor ni zadnji te vrste. V Mercedes-Benzu so navdušeni nad Slovenijo in slovenskimi partnerji v projektu, zato so obljubili, da se v prihodnosti vrnejo. Direktor hotela Kempinski Palace Portorož Thies Brunn je bil še bolj konkreten in nam razkril, da bo že prihodnje leto soorganiziral podobno velik avtomobilski dogodek, za katero znamko avtomobila gre, pa je zamolčal.