Novi mini v novi dobi, od prevzema BMW, vozi že tretji krog. Novinec je pričakovano prepoznaven, čeprav je po zagotovilih vodstva popolnoma nov. Angleška ikona sledi podobnim smernicah kot volkswagnov golf in porsche 911, vsaka nova generacija zadrži ključne poteze in prepoznavnost, spremenjene so manj vidne podrobnosti. Te so BMW veliko stale, za razvoj in posodobitev tovarne je zapravil 900 milijonov evrov.
Večji in prostornejši,...
Novinec je največji doslej, dolg je 3,8 metra. Zato je v kabini bolj prostoren, kljub štirim sedežem pa je še vedno predvsem dvosedežnik. Pridobil je tudi prtljažnik, sedaj pospravi 211 litrov, 50 več kot prejšnji mini. Nova, a prepoznavna, je tudi potniška kabina. Povsem novi so še stroji pod prednjim pokrovom.
Na začetku majhna trivaljnika,...
Osnovni mini stane 20.300 evrov, ta trenutek pa je na dnu ponudbe model cooper. Poganja ga 1,5 litrski trivaljni turbo bencinar s 100 kilovati in porabo 4,5 litra. Stopničko višje je cooper D z 1,5 litrskim trivaljnim turbodizlom, ki zmore 85 kilovatov in porabi 3,5 litra nafte na sto kilometrov. Trenutno najzmogljivejši cooper S vozi proti trendom, saj ga poganja precej večji stroj kot predhodnika.
...in velik štirivaljnik
Pod prednjim pokrovom je namesto 1,6 kar dvolitrski stroj znan iz BMW, kljub večji prostornini pa je varčnejši in porabi med 5,2 in 5,7 litra na sto kilometrov. Moč 142 kilovatov (193 konjskih moči) ga do stotice požene v 6,7 do 6,8 sekunde, s ceno 24.500 evrov pa je približno pet tisoč evrov dražji od manj imenitnih tekmecev - renaulta clia RS, forda fieste ST in peugeota 208 GTI.