Avto

Mestna frajla v gumijastih škornjih

Na mestnih ulicah in v nakupovalnih središčih že dolgo ne kraljujejo le „avtomobilčki", tam srečujemo tudi konkretne zverine, ki jih suvereno krotijo lepotice. Se sliši znano? Med ukročenimi je tudi range rover evoque black edition

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.08.2013 22:30
Čas branja: 4 min

range_rover_test_izbor8_ih

Opoldansko kosilo popestri naslednji prizor: iz razkošne nakupovalne galerije prihaja v lahko črno poletno obleko odeta svetlolasa mična gospodična, v roki lahkotno nosi dve ali tri vrečke z dragocenimi napisi in se nameni v smeri parkiranih avtomobilov. Tam je največ majhnih, tudi trendovskih, družbo jim delajo karavani in večje limuzine, tu pa tam se blešči kak športni dvosed, v oči pa bode svetel terenec prav nič škatlaste oblike ali klinastih potez, ampak drzen, eleganten in prefinjen. Kam se bo odpravila? Moška družba klišejsko stavi na majhnega, starejša gospoda poznavalsko na razkošno limuzino, mlajši par, razumljivo, na karavana, dame na šminkerskega malčka, skupina mladcev pa na športnega dvoseda... Žal, vse stave so izgubljene!

Evoque, športni terenec in dizajnerska ikona

Gospodična v črnem se nameni k belemu terenskemu križancu z zajetnim zadnjim športnim spojlerjem in črnimi dodatki, od katerih v oči še posebej padejo 20-palčna platišča z nič kaj terensko širokimi pnevmatikami in zatemnjene sprednje luči, na daljavo odpre električna prtljažna vrata in v 575-litrski prostor elegantno spusti nakupovalne vrečke. Dame in gospodje, fantje in dekleta, range rover evoque black edition! Prava dizajnerska ikona, kompaktni mestni križanec s tremi ali petimi vrati, na katerem je svoj pečat pustila tudi slovita Victora Beckham - ta se nedvomno spozna na visoko modo, glamur in prestiž.

Čeprav je najmanjši in najbolj kompakten med range roverji, prav majhen tale evoque ni. V dolžino meri 436,5 centimetra, v širino 212,5 in v višino 163,5 centimetra. Na prvi pogled se sliši kar malo veliko za naša parkirišča, garažne hiše, številne ozke uličice in nakupovalna središča, veliko prej kot na kaka razrita brezpotja pa bi ga postavili na široke magistralke in avtoceste. A vsi dvomi se kaj kmalu razblinijo, za kar poskrbi ona. Odpremo in pridržimo ji vrata, čeprav to zlahka zmore tudi sama. Elegantno se povzpne na udoben in električno nastavljiv usnjen vozniški sedež in razveže svoj jezik.

Otročje lahko upravljanje

Višina avta ji omogoča lažje vstopanje, krilo tako ostane na dostojni višini, visoko sedenje pa kljub vidno športni naravnanosti govori v prid večjemu pregledu okoli vozila med vožnjo. Ravno prav velik in na otip prijeten volan, sistem petih širokokotnih kamer, ki omogočajo 360-stopinjski pogled okoli vozila, vrisane smernice za predvidevanje vzvratne poti ter priročne komande naredijo parkirne in obračalne manevre skorajda otročje lahke tudi na ozkih parkiriščih. Odlično za nakupovanje! K lahkotnosti pripomore še zmernih 11,3 metra velik obračalni krog in manj kot 2,5 zasuka volana od ene do druge skrajne točke, servovolan je pri tem še občutljiv za hitrost - pri majhnih sta poudarjena lahkotnost in odzivnost, pri večjih trdnost in zanesljivost. Nekaj več pozornosti vseeno velja nameniti robnikom, saj so platišča nizkopresečna in splošno občutljiva za slovenske ceste.

IMG_1879

Razkošje in prestiž v potniški kabini

Gremo v kabino. Sedeži v barvi ebenovine, skorajda kraljevsko odmerjen prostor, nad glavami panoramska streha s kaljenim in zatemnjenim steklom, pred očmi pregledni merilniki, katerih obrobe ob številkah jo spominjajo na diamante, ter petpalčni zaslon z informacijami za voznika. V sredini v usnje odete in na otip mehke armaturne plošče z aluminijastimi zaključki je osempalčen za dotik občutljiv barven LCD-zaslon, ob njem priročni gumbi za premikanje in izbiro po menijih. Pod zaslonom, ki jo lahko s pomočjo navigacije vodi novim ciljem naproti, je klimatska naprava z ločenim delovanjem za voznika in sopotnika, skorajda na sredini pa se bohoti vrtljiv gumb za ukazovanje šeststopenjskemu avtomatskemu menjalniku - ta se po pritisku gumba za vklop in izklop motorja diskretno prikaže ali pospravi v sredinski greben. Všeč ji je, da si notranjo osvetlitev lahko prilagodi počutju, saj izbira med petimi barvami v različni intenzivnosti, najljubše skladbe pa si kakovostno predvaja s pomočjo 11 zvočnikov podjetja Meridian. Da, avto deluje razkošno in prestižno, izbira materialov ne razočara, pohvale so deležni tudi dvojni barvni šivi na stičiščih.

range_rover_test_izbor19_ih

Motor povsem zadovolji

Pritisk na gumb za zagon pokaže, da gre za turbodizelski motor. Njenega krasi oznaka TD4, ob 2.179 kubičnih centimetrih delovne prostornine tako zmore 110 kilovatov (150 konjev) in ponudi 400 njutonmetrov navora pri 1.750 vrtljajih v minuti. Stotico doseže po 9,6 sekunde, merilnik hitrosti pa se ustavi pri 182 kilometrih na uro. Več ne potrebuje, pravi, saj si s takšnim avtom hitro še prehiter, pred njegovo kar malo jezno in agresivno podobo pa se druga vozila tudi kaj hitro umaknejo. Njeni občutki med sukanjem volana? Varnost, varnost in še enkrat varnost, k čemur pripomorejo tudi ksenonski žarometi ter sistem za spremljanje mrtvega kota. To odpihne ves strah in vožnja ji je v pravo veselje.

Pripravljen na vse

In kaj pomeni neobičajen izbirnik pod menjalnikom? Evoque se lahko ponaša s štirikolesnim pogonom, kar optimizira zmogljivost v vseh razmerah. Pri tem mu pomaga tehnologija terrain response, ki prilagaja delovanje motorja, menjalnika in elektronskih sistemov tako pri cestni kot pri terenski vožnji. Terenski? Seveda, evoque je pravi range rover, torej obvladuje vse vrste podlag v večini vremenskih okoliščin.

range rover evoque teren 270

Sistem ima štiri nastavitve, za običajno vožnjo, za vožnjo po travi, kamenju, snegu, za vožnjo po blatu in kolovozih ter za vožnjo po pesku. Poleg nadzorovanega spuščanja po težjih strminah ima evoque tudi nadzor speljevanja na strmini, ki preprečuje drsenje vozila, ko zavora popusti, ter pomočnika pri speljevanju na strmini. Poleg dinamičnega nadzora stabilnosti in elektronskega nadzora zdrsa koles ima vozilo tudi nadzor stabilnosti pri nagibanju, ki pomaga zmanjševati verjetnost prevračanja vozila. Nos in zadek ne segata daleč čez osi, spredaj evogue premaga do 215 milimetrov visoke ovire, zadaj pa do 240 milimetrov. Če je treba, pa prebrodi tudi pol metra vode! Skoki na okoliške hribe, dostopi do gora, raziskovanje po rečnih koritih, premagovanje kilometrov mivke na plaži... marsikaj zmore. In cena? Njen evoque Td4 automatic dynamic 4WD v osnovi stane 55 tisoč evrov, dodatnih 1.550 evrov pa je odštela za paket Black Pack. 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

22.04.2015
23.11.2015
FINANCE
Vlagatelj Maks
Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024

Pomembni datumi za vlagatelje na ljubljanski borzi

FINANCE
Živilci
Nasinim vesoljcem Slovenci za zajtrk ponudili ješprenj
Naj živilci
Naj živilciRedakcija Agrobiznisa Nasinim vesoljcem Slovenci za zajtrk ponudili ješprenj

Študenti BIC Ljubljana so kot predstavniki edine evropske šole med finalisti na tekmovanju Nasa Hunch Culinary Challenge skuhali tretji najboljši zajtrk.

FINANCE
Topjob
Trg dela: zaposlovanje se upočasnjuje, izboljšati bo treba produktivnost
Topjob
1. maj
TopjobLana Dakić Trg dela: zaposlovanje se upočasnjuje, izboljšati bo treba produktivnost 3

Ob prazniku dela smo pogledali dejstva in izzive slovenskega trga dela.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
9 tveganj za vašo denarnico: kaj bo s cenami v Sloveniji
Finance
INFLACIJA
Simona Toplak 9 tveganj za vašo denarnico: kaj bo s cenami v Sloveniji 4

Kaj se bo zgodilo, ko bo ECB začela rezati obrestne mere, zakaj se ne bomo znebili visoke inflacije, zakaj za to ne bo kriva ECB, ampak slovenska politika, kaj je s konkurenco in konkurenčnostjo Slovenije in kaj je črn scenarij, ki nas lahko čaka.

FINANCE
Kakšne spremembe nas še čakajo na trgu dela
Finance
Lana Dakić
Lana Dakić Kakšne spremembe nas še čakajo na trgu dela 2

Pomembno je, da je delovnopravna zakonodaja v koraku s spremembami na trgu dela. A kot vidimo pri evidencah delovnega časa, je tudi pomembno, da so zakonodajne spremembe pametne, brez dodatnih birokratskih ovir in oteževanja življenja.

FINANCE
Po uspehu zdravil za hujšanje nastaja nov trg: odvajanje od teh
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ljudem nočem dajati lažnega upanja
TOP Gradbeništvo
Intervju: Boštjan Šefic
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Ljudem nočem dajati lažnega upanja

Dela pri obnovi po poplavah za velika gradbena podjetja ne bodo zelo pomembna, to področje bodo lahko izkoristili mali in srednje veliki gradbinci.