Če ste dovolj velik srečnež, da vam gora denarja ne predstavlja težav, hkrati pa je za vas dovolj dobro zgolj najboljše, potem razmislite o nakupu novega Mercedes-Benza S coupe. Stroj s ceno vsaj 178 tisoč evrov smrtnika težko pusti ravnodušnega. V dvodnevnem druženju in nekaj sto prevoženih kilometrov smo imeli možnost preizkusiti vse, kar ponuja in zmore: od alpskih zavojev do avtocest, vožnje po vaseh in v mestu. Vendar sama vozna dinamika ni edina pomembna lastnost tega modela iz Stuttgarta - Mercedes-Benz S coupe blesti že na videz.
Coupe razreda S je zamenjal dosedanji CL razred, zasnovan pa je na limuzini razreda S. Pri Mercedesu upajo, da bo novi dvovratni lepotec s sorazmerno nižjo ceno od svojih konkurentov in izjemnim videzom nase privlekel poželjive poglede kupcev višjega razreda, ki so se do sedaj odločali za druge znamke.
Zunanji videz bo še najmanjša skrb Mercedesa, saj jim je pod taktirko Slovenca Roberta Lešnika uspelo ustvariti pravo umetnino. Njegova oblika je poudarjeno široka, nizka in dolga ter je verjetno do sedaj najboljši izdelek sedanjih Mercedesovih oblikovalcev.
Že ob pogledu na vozilo človek občuti spoštovanje in ko ga takole gledamo, se nam utrne nešteto misli. Le koliko delovnih ur so porabili zgolj za njegovo zunanjo podobo, izjemno dovršenost in male podrobnosti, ki kar izžarevajo luksuz in prestiž?
V notranjosti potnike čakajo komfortni sedeži, ki bodo z masažnimi funkcijami in usnjem zadovoljili tudi najbolj zahtevne uporabnike. K sproščujočemu vzdušju pripomore tudi zvočna izolacija, osvetlitev z izbiro sedmih barv, uporaba dišave v predalu pri sovozniku in vrhunski zvok Burmester sistema, ob katerem lahko poslušate zvoke narave in se počutite, kot da ste dejansko tam.
Že osnovna oprema ima vgrajeno panoramsko streho, zadaj pa sta dodatnim potnikom namenjena dva sedeža, ločena s sredinsko konzolo, ki se spredaj združuje z unikatno armaturno ploščo, sestavljeno iz dveh ogromnih zaslonov. Za lažje manevriranje na pomoč priskoči vzvratna kamera, ki se skriva kar v logotipu.
Avtomobil meji na popolnost, a ima tudi manj popolne lastnosti. V njem lahko naredite tudi vstopno internetno točko, vendar smo imeli z vzpostavljanjem povezave nekaj težav. Kot prvi večini dvovratnih coupejev je tudi tukaj dostop do zadnjih sedežev precej neroden, z njim pa se boste težko odpravili kam z ogromno prtljage, saj je prtljažni prostor zgolj povprečen.
Pod motornim pokrovom modela S550 coupe 4matic se je skrival mogočen 4,7-litrski V8, ki proizvede 335 kilovatov moči (455 KM) in 700 Nm navora. Uporablja stalni štirikolesni pogon in samodejni sedemstopenjski menjalnik 7G-Tronic Plus.
S svojo težo, ki znaša 2.090 kilogramov, se tako v ovinkih, kot tudi pri zaviranju obnese presenetljivo dobro. Vozilo je grajeno na udobju, nadpovprečni kakovosti materialov in varnosti ter vse to zagotavlja na najvišjem možnem nivoju. Koliko pri nas stane avtomobilski nadstandard? Pri nas boste za osnovnega S500 coupe 4matica dšteli 178.400 evrov, z nekaj dodatki, kot je naprimer Burmester ozvočenje, se osnovna cena mimogrede dvigne za več deset tisočakov. Če želite najdražji model S coupeja, boste za S65 AMG odšteli vrtoglavih 357.460 evrov.