Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Kaj vozijo slovenski poslovneži?

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
08.06.2006 11:27
Čas branja: 3 min

Pred dnevi smo objavili prispevek o psihologiji avtomobilskih znamk, saj sodeč po raziskavah, ki so jih

izdelali čisto resni strokovnjaki na nekaterih univerzah

in v bankah, najpozneje pri nakupu avtomobila

udarijo na dan karakterne lastnosti

kupca. Kaj torej vozijo nekateri slovenski poslovneži?

Janez Vodopija: Star mercedes ima več

duše kot nov

vodopija_janez4_ih.1149758087.jpg

Janeza Vodopijo, solastnika družbe Autodelta, privlačijo predvsem

starodobniki - pri njih ceni pristnost tehnike in oblike. Takšen avto

ima predvsem zaradi sebe, ne pa zato, da bi pri drugih vzbujal

zavist. Pri novih jeklenih konjičkih ga moti obilica elektronike in

pomanjkanje občutka med vožnjo. Vodopija pravi, da je pri novih

avtih tako, kot bi se po cesti vozil s televizorjem. Njegov zadnji avto

je bil ferrari 330 GT 2+2 iz leta 1964, ki ga je pred kratkim prodal.

Sedaj se vozi z mercedes-benzom 220 CA, ki ga je leta 1952

kupila slovenska vlada. Za restavriranje tega avtomobila je porabil

tri leta, danes pa je vreden med 30 in 70 tisoč evri.

Jurij Giacomelli: Saab mu

dovoli

izražati

svoje

osebnosti

giacomelli_jurij_br.1149758121.jpg

Jurij Giacomelli, nekdanji direktor časnika Finance, se je navezal na švedske avtomobile;

zadnji je saab 9-5, ki mu vliva

zaupanje, varnost in udobje. Zanj

pravi, da je narejen po meri in mu

ponuja vse, kar potrebuje, tudi

športnost, ki jo spretno skriva. Giacommeli

verjame, da avto izraža

človekovo osebnost in obratno, pri

saabu pa mu je najbolj všeč prav

to, da mu ne vsiljuje osebnosti in

da mu z njim ni treba komunicirati

z okolico, kar je denimo v BMW

neizbežno.









Rajko Hrvatič: Bentley se ujema

z dinamičnim značajem

hrvatic_rajko1_br.1149758134.jpg

Ko smo koprskega podjetnika Rajka Hrvatiča povprašali, zakaj si je kupil avto tako redke

znamke, je odgovoril, da je šlo za ljubezen na prvi pogled. Bentleyja continental GT, vrednega

40 milijonov tolarjev, je zagledal na salonu v Frankfurtu in ga nemudoma naročil. Športnik s

560 konjskimi močmi je zanj športni avto, limuzina in še terenec hkrati, saj ima pogon na vsa

štiri kolesa. Povedal je še, da mu bleščeč avto ne pomeni vrsto izražanja, temveč se sklada z

njegovim dinamičnim značajem, ob tem pa dodal, da si mercedesa, ki ga je vozil v preteklosti,

ne bo več privoščil, ker se je kvaril kot fiat.

Janez Ajlec: Bolj umirjen od

svojega mercedesa

ajlec_janez_xx230.1149758399.jpg

Mariborski podjetnik Janez Ajlec, lastnik družbe AJM, ki

se ukvarja s proizvodnjo senčil, si je z nakupom mercedesbenza

SLR, ki stane več kot 100 milijonov tolarjev, izpolnil

sanje. Mercedesov športnik zanj ni sredstvo za postavljanje

pred okolico, saj se izogiba očem javnosti. Kar se tiče visoke

cene, pa pravi, da je nakup dokaz njegove uspešnosti,

saj vsak mesec daje kruh 300 družinam svojih delavcev.

Mercedes SLR odraža tudi njegovo željo po hitrosti, katero,

kakor priznava, ima v krvi - Ajlec je bil petkrat državni

prvak z motornimi čolni - , nikakor pa ne izraža njegove

osebnosti, ki ni tako kričeča kot sam avtomobil.

Igor Pirnat: S cadillaci je

uresničil svoje sanje

pirnat_igor1_mm.1149758146.jpg

Ljubljanski podjetnik Igor Pirnat ima v svoji

zbirki kar šest lepotcev ameriške znamke Cadillac.

Z njimi si je uresničil otroške sanje. Povedal

nam je, da si cadillaca privošči vsako desetletje; v

njegovi zbirki se je doslej nabralo šest avtomobilov

te znamke, čeprav gospod še zdaleč ni star 60 let.

Med njimi pa seveda najbolj izstopa legendarni

»pink cadillac« letnik 1959, katerega uradna

oznaka je sedan deville. Velikana s šestimi metri

karoserijske dolžine poganja 6,6-litrski osemvaljnik

s tristopenjskim samodejnim menjalnikom

ter z 235 kilovati oziroma 320 konjskimi močmi.

Matjaž Tomlje: V avto se zaljubi

tomlje_matjaz_xx.1149758109.jpg

Eden največjih ljubiteljev in poznavalcev športnih avtomobilov

Matjaž Tomlje je zamenjal že nešteto vozil. Trenutno vozi dva: prvi je

mercedes SL 55 AMG, ki ga ima že eno leto, drugi pa je najnovejši

porsche carrera 4S. Matjaž Tomlje namreč z avtomobili tudi trguje.

Zaradi svojih zvez iz avtomobilskega športa in poznanstev lahko kupi

skoraj katerikoli avto na svetu - tudi bugattija, ki ga bo kupil za

milijon evrov, potem pa ravno tako prodal. Upa, da bo pri tem tudi

zaslužil, saj bi mnogi za tak avto plačali več, kot je cena novega,

samo da bi ga dobili. Matjaž, ki že res nestrpno čaka nanj - vozil

ga je že na Siciliji - , pravi: »V avto se moraš zaljubiti - kot v žensko.

Nekateri kupujejo hiše, drugi umetnine, tretji konje ..., jaz pa pač

avtomobile! Avto je statusni simbol in ne samo prevozno sredstvo.«

Avtor: Anamarija Urbanija; objavljeno v reviji Jaz, št. 8, marec 2006

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
IKT
IKT Ali moramo slediti tehnološkim trendom in kako izbrati tistega, ki je pravi za nas?

Najprej se je treba osredotočiti na vrednost, šele nato na tehnologijo in način izvedbe poslovnih potreb.

Preberite tudi:

06.06.2006
IZVOZNIKI
Novice
(anketa) Tako se v podjetjih pripravljajo na leto 2021
FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

FINANCE
Članki
EU bo namenila 220 milijonov evrov za čezmejni prevoz bolnikov s COVID-19 na zdravljenje v drugo članico
Finance
FinanceAlbina Kenda EU bo namenila 220 milijonov evrov za čezmejni prevoz bolnikov s COVID-19 na zdravljenje v drugo članico 2

Po četrtkovem virtualnem vrhu EU o testiranju in cepivih je šefinja evropske komisije Ursula von der Leyen poudarila še, da bo vsaka članica morala pripraviti načrt za cepljenje in da je odločeno, da se bodo cepiva razdelila glede na delež, ki ga imajo članice v skupnem prebivalstvu EU

FINANCE
Članki
Nemški fintech N26 uvaja ležarine za fizične osebe – za koga in kdo se jim lahko izogne
Finance
FinanceAlbina Kenda Nemški fintech N26 uvaja ležarine za fizične osebe – za koga in kdo se jim lahko izogne 3

Mejo za ležarine so pri nemškem fintechu postavili razmeroma nizko, pri petdesetih tisočakih

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.