Japonski Mitsubishi ni pretirano radodaren z avtomobilskimi novostmi, a ko se loti dela, to stori preudarno in temeljito. Rastočo prodajo električnih in hibridnih vozil v tujini že lovijo s srednje velikim štirikolesno gnanim športnim terencem outlander PHEV - na Nizozemskem so jih prodali več kot 15 tisoč -, ki ponuja kombinacijo bencinskega motorja in dveh elektromotorjev, s katerima lahko zgolj na elektriko prevozi dobrih 50 kilometrov.
V praksi ugodna poraba
Ker večina Slovencev na dan naredi med 60 in 80 kilometri, električni doseg outlanderja PHEV poskrbi za večino dnevnih potreb, pri daljših poteh pa bencinski motor kot generator doseg podaljša na dobrih 800 kilometrov. Tovarna sicer obljublja kombinirano porabo 1,9 litra goriva na sto prevoženih kilometrov ter izpuste 44 gramov ogljikovega dioksida. V praksi je poraba večja in se giblje pri še vedno ugodnih petih litrih in pol.
V pol ure nared za 40 električnih kilometrov
Pri nas bi Mitsubishijev priključni hibrid med športnimi terenci lahko osvojil od 50 do sto kupcev, ki bodo za vstopno različico s popustom odšteli 41.290 evrov - z državno subvencijo pa še tri tisočake manj. Toliko pri Mitsubishiju stane dizelski outlander. Za polnjenje baterij, ki električna motorja oskrbujejo z energijo, v petih urah poskrbi domači električni priključek, v treh industrijski kabel, na hitrih polnilnicah pa se 80 odstotkov baterije napolni v pol ure.