Avto

Hibrid za moč, ne za porabo

Peugeot 3008 hybrid4

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
26.12.2012 22:30
Čas branja: 1 min

Francozi so inovativen narod, to dokazujejo tudi njihove štirikolesne kreacije, denimo dizelski hibrid v peugeotih in citroënih. V teoriji je ta odličen, v praksi malo manj. Paket pa je v peugeotu 3008 vseeno precej zanimiv.

[A] 9b71Untitled-9.1356548333.jpg
Peugeot 3008 hybrid4 zna vsega po malem. Ponuja nekaj terenskih lastnosti, varčnosti, veliko moči, opreme, s tem kar pošteno ceno. Soliden vtis kvari neubogljiv menjalnik.

Pri peugeotu je sicer nekaj zmede, avto se bojuje z enoprostorci in športnimi terenci v razredu pod 17 tisoč evri. Bojuje pa se tudi s prestižnimi kompaktnimi terenci v razredu od 30 do 40 tisoč evrov. Velik cenovni razpon gre pripisati predvsem opremi in tehniki. Osnovni imajo sprednji pogon in majhne motorje 1,6, najdražji ima revolucionarni dizelski hibrid, štirikolesni pogon in polno založenost z opremo.

Samega 3008 že poznamo, je mešanec med športnim terencem in običajnim avtom.

Je skorajda SUV, a ne povsem

Na 4,36 metra ponuja veliko prostora spredaj in zelo dodelano armaturno ploščo, zadnja klop je bolj utesnjena, prtljažnik pa ima zaradi baterije le 333-litrsko luknjo. Kupcem je 3008 všeč zaradi visokega sedenja, dobre preglednosti, dobrega podvozja in tudi robustnosti, ki jo prinaša višje nastavljeno podvozje.

Je za pustolovce, ne ekonavdušence

Za hybrid4 pa se bodo brez dvoma odločali predvsem ljubitelji tehnologije, ki se bolj kot na njeno dejansko učinkovitost opirajo na idejo in potenciale, ki jih skriva ta sklop, ter na vsestranskost, ki jo takšen 3008 ponuja. Ko prištejemo še polno opremo, ki je v hybridu4 serijska, je ponudba pravzaprav ugodna.

Velike obljube

Številke očarajo, dvolitrski turbodizel in elektromotor skupaj zmoreta 147 kilovatov, povprečna poraba je le 3,8 litra. V resnici pa gre takole. Ko so baterije polne, se s 3008 resnično lahko slab kilometer peljemo le na elektriko. Ta pomaga tudi pozneje, saj se akumulator sproti polni, elektromotor pa občasno razbremeni dizelski motor in manjša porabo.

Povprečna realnost

Poraba je močno odvisna od desne noge. Če boste zelo pazili, se boste vozili s 4,5 litra, v povprečju pa računajte na 6,5 litra, kar ni poseben dosežek. Moti še robotiziran ročni menjalnik, ki ne zna ne hitro ne nežno prestavljati. Navduši pa moč, ki jo daje od sebe pogonski sklop. Pospeški so občutni (do stotice v 8,5 sekunde) predvsem zaradi seštevka navora obeh motorjev. Ob polni bateriji tale 3008 zna tudi plezati po terenu. Ko elektrike zmanjka, zmanjka tudi zadnjega pogona in terenske prehodnosti.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

10.01.2014
FINANCE
Vlagatelj Maks
Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
FINANCE
Avto
Škodin land rover z Nove Zelandije
Avto
AvtoMiloš Milač Škodin land rover z Nove Zelandije

Zapeljali smo se s škodo trekko – terencem, ki je na osnovi prve octavie nastajal med letoma 1966 in 1972 na Novi Zelandiji.

FINANCE
Afrika izgublja čar za multinacionalke
Finance
Skromna vlaganja v proizvodnjo in manjša kupna moč prebivalstva
Bloomberg Afrika izgublja čar za multinacionalke
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?
Finance
EVROPSKI DENAR ZA ZDRAVSTVO
Andreja Rednak Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?

Kako na horuk si na ministrstvu za zdravje predstavljajo izpolnjevanje mejnikov za evropski denar iz mehanizma za okrevanje in odpornost.

FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 3

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge