Avto

Hibrid, ki verjame, da zmore vse

Peugeot 508 RXH: drugi Peugeotov dizelski hibrid je zelo zmogljiv, bogato opremljen in razmeroma drag ter učinkovit predvsem v mestu

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.02.2012 22:30
Čas branja: 2 min

Peugeot je tudi v model 508 RXH vgradil revolucionarni dizelski hibrid s štirikolesnim pogonom in z nekaj terenskega značaja. Pogon je učinkovit predvsem v mestu, kjer se izrazi električni motor, na odprti cesti so prihranki porabe majhni. Cena bo z okoli 42 tisočaki približno šest tisoč evrov višja od klasičnega 508 SW.

Tehnologija dizelskega motorja spredaj in električnega zadaj - hybrid4 - je enaka kot v februarja predstavljenem modelu 3008. Ima torej dvolitrski turbodizel s 120 kilovati (163 konjskimi močmi) in še elektromotor s 27 kilovati (37 konjskimi močmi) - torej skupaj 147 kilovati oziroma 200 konjskimi močmi. Motor poleg visoke moči obljublja tudi zelo majhno porabo goriva, le 4,1 litra plinskega olja na sto kilometrov in izpuste ogljikovega dioksida 107 gramov na kilometer. V Peugeotu res verjamejo v tak razvoj do okolja prijaznejših vozil, ki sicer še ne prinaša večjih ekoloških prednosti, zato so omenjeni tehnični sklop vgradili tudi v karavanskega 508 RXH.

[A] F42MA_peugeot_508rxh_2_igr.1330540060.jpg
Kot na vlaku smrti, a peugeotu 508 RXH s samozavestnim štirikolesnim oprijemom cestišča je mogoče povsem zaupati.

Prestižnejši in težji od običajnih 508

Ta je nekoliko robustnejši od običajnega 508 SW, saj prinaša za pet centimetrov večjo oddaljenost od tal, spremenjeno masko, navpične dnevne luči v odbijačih in še nekaj drugih sprememb. Prinaša pa tudi dodatnih 200 kilogramov teže (primerljivo z modelom 508 SW 2.0 HDI s 120 kilovati oziroma za 110 kilogramov v primerjavi s 508 SW 2.2 HDI GT, ki ima podobne zmogljivosti kot RXH), za prirastek pa so krivi predvsem baterije in dodaten električni motor. Ob tem gre v prtljažnik RXH tudi 118 litrov manj (skupaj 400) prtljage kot v običajnega karavanskega 508 SW. Mere RXH pa so v vseh smereh za odtenek drugačne kot pri 508 SW, RXH je denimo za centimeter daljši, pet centimetrov višji ter centimeter in pol širši.

Športno je bolje

Hibridni sklop deluje zanimivo, ponuja pa štiri načine vožnje - samodejni, mestni z ničelnimi emisijami z zgolj električnim pogonom (ZEV - Zero Emission Vehicle), športni in štirikolesni. Zadnjega smo kot sopotniki - opazovalci - preizkusili na poligonu, kjer je 508 RXH dejansko plezal na do 60-stopinjske klance, seveda le, ko sta delovala dizelski in električni motor hkrati. Šeststopenjski samodejni menjalnik se v načinu »auto« odziva precej zapoznelo, kar pa se občutno - čeprav še vedno ne povsem izpopolnjeno - izboljša v športnem načinu.

[A] d75fUntitled-16.1330540039.jpg

Eko ni standard

V načinu ZEV dizelski zvok uspešno miri neslišen električni pogon, ki deluje kot balzam v mestnem hrupu, vendar le za največ štiri kilometre in ob vsaj za polovico polni bateriji. Takrat je poraba plinskega olja seveda ničelna. Prednost pogonskega sklopa 508 RXH je še v največji hitrosti elektropogona, saj v tem načinu doseže tudi do 60 kilometrov na uro.

Varčen le ob nežni desni nogi

Pod črto naj bi dizelski hibrid v ozračje spustil tudi 35 odstotkov manj izpustov ogljikovega dioksida kot primerljiv motor z notranjim izgorevanjem. Poraba je v praksi od predvidene precej večja, ob težki desni nogi je celo dosegla devet litrov - to je mamljivo, saj je 508 RXH zelo zmogljiv in zabaven avto (pospešek do sto kilometrov na uro traja 8,8 sekunde, največja hitrost je 213 kilometrov na uro). Ob zelo nežni vožnji pa se je približala tovarniškim obljubam.

Od septembra v šest slovenskih garaž

Pri Peugeotu Slovenija z novim 508 RXH ciljajo na petičnejše kupce, letos računajo, da bo takšnih 30. Te bo pri novincu zamikala tiha mestna vožnja, delno terenski značaj, ki jim bo prišel prav pri postavljanju in tudi pri težjih pogojih vožnje. Ti se najbrž ne bodo spraševali, ali se jim je splačalo odšteti okoli šest tisoč evrov več kot za zgolj dizelski 508 SW 2.2 HDI za tako malo priložnosti cestnega robinzonstva.

[A] F42MA_peugeot_508rxh_1_igr.1330540081.jpg
Elegantna in pregledna armaturna plošča, še vedno precejšnje pomanjkanje uporabnih predalov okoli voznika in seksi ročica samodejnega menjalnika na sredinski konzoli.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

10.01.2014
29.10.2015
FINANCE
Avto
Nežna, a pomembna prenova
Avto
AvtoMatej Kačič Nežna, a pomembna prenova

Peugeot 308: Pri Peugeotu so enega svojih najpomembnejših modelov za spopad s tekmeci nežno prenovili in predvsem tehnično posodobili. 

FINANCE
Avto
Novi peugeot 208 - električno iskrivost bo približal množicam
Avto
AvtoUroš Božin Novi peugeot 208 - električno iskrivost bo približal množicam

Peugeot 208 bo v novi generaciji ponujal izbiro bencinskega, dizelskega ali električnega pogona. Na trg prihaja jeseni.

FINANCE
Avto
Peugeotov modni karavan je prava osvežitev
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeotov modni karavan je prava osvežitev 5

Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline, tehniko in uporabne rešitve. Obenem je krajši in lažji od predhodnika ter vozi proti prestižnim tekmecem

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja 6

Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.

FINANCE
Avto
Vse najboljše stvari so tri
Avto
AvtoMatej Kačič Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele 2008, 3008 in 5008 zapakirali še dodatno mero športnega značaja in prestiža.

FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

FINANCE
Članki
Moderni poslovnež, ki ljubi športno opravo
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO Moderni poslovnež, ki ljubi športno opravo (PRO)

Poslovite se od zaspanih juter, sivih dnevov na poti s sestanka na sestanek ter dolgočasnih večerov – čas je za spremembe, pravijo pri Peugeotu. V novi model peugeot 508 so namreč odlično vnesli osebnost in navade najuspešnejših poslovnežev.