Novi mitsubishi outlander je tokrat unikaten izdelek, saj mu francoska partnerja Peugeot in Citroën ne bosta sledila s svojimi izvedbami na enaki osnovi. Francoza sta se namreč osredotočila na razred nižje, kjer imata svoja izdelka zasnovana na osnovi mitsubishija ASX.
Družba AC Mobil, ki pri nas zastopa Mitsubishi in Hondo, novi outlander postavlja ob bok hondi CR-V z nekaj manjšimi zunanjimi merami, a večjim prtljažnikom in podobnimi cenami.
Manjši in varčnejši
Novemu outlanderju se torej francoskih tekmecev ni bati, vsem preostalim pa se postavlja po robu s precej izboljšanimi lastnostmi. Športni terenec je za centimeter krajši od predhodnika, dolg je 4,65 metra, prtljažnik pa je izgubil več kot 200 litrov - zdaj meri 519 (različica s sedmimi sedeži) oziroma 550 litrov. Na drugih področjih pa je pridobival.
Motorja sta zdaj dva, dvolitrski bencinar z le prednjim pogonom, petstopenjskim ročnim menjalnikom, porabo 6,8 litra in močjo 110 kilovatov. Dizel 2,2 DI-D pa ima enako moč, a večji navor - 380 newtonmetrov - in precej manjšo porabo od predhodnika. Ta sega od 4,8 litra v različici s prednjim pogonom (te pri nas ne bo) do 5,8 litra v različici s štirikolesnim pogonom.
Bencinar za 24, dizel za 28 tisočakov
Najcenejši je bencinar z osnovno opremo invite+, ki ponuja vso varnost in tudi nekaj luksuza, le postavljačev ne bo prepričal z le 16-palčnimi kolesi. Ta stane 24 tisoč evrov. Za dodatne štiri tisočake dobite dizelski motor s štirikolesnim pogonom, za dobrih 40 tisočakov pa paket instyle+ z usnjenim oblazinjenjem, sedempalčnim zaslonom na dotik, samodejnim menjalnikom in še čim.