Avto

Brutalna dvojčka M3 in M4 trgata asfalt

Bavarska je danes v znamenju črke M, saj BMW uradno predstavlja dvojajčna dvojčka M3 in M4. Športna oblika, vrhunska tehnologija in brutalna moč bosta v Nemčiji na voljo za nekaj več kot 71 tisoč evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.12.2013 13:01
Čas branja: 1 min

Pri BMW so uradno razkrili že peto generacijo modela M3 Sedan, ki pa je tokrat dobil še brata dvojčka M4 Coupe - slednjega smo pred dnevi še zamaskiranega ujeli v Šenčurju. Bavarci se nadejajo, da bosta skupaj še bolj uspešna kot četrta generacije, ko so prodali več kot 40 tisoč primerkov. V Nemčiji bosta zmogljiva športnika na voljo za okoli 71 tisoč evrov, M4 bo tisočaka dražji.

bmw m3 2

bmw m4 3

Motor je sicer srce vsakega M modela. Nov turbinsko polnjen vrstni šestvaljnik (tak je sicer poganjal drugo in tretjo generacijo M3), ki je vgrajen v oba mišičnjaka, razvije največjo moč 317 kW (431 KM), zavrti pa se vse do 7.600 vrtljajev. Največji navor 550 Nm je na voljo prek širokega območja števila vrtljajev (1.800-5.390) in prekaša predhodnega BMW M3 za približno 40 odstotkov. Motor se lahko pohvali s 25 odstotkov nižjo porabo in nižjimi emisijami glede na osemvaljnik pri prejšnji generaciji.

bmw m4 6

Oba, limuzinski BMW M3 in kupejevski BMW M4 s pomočjo sedemstopenjskega menjalnika M DCT pospešita od 0 do 100 km/h v 4,1 sekunde. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, vendar s posebnim dirkaškim paketom avtomobila zmoreta 280 km/h.

bmw m4 5

bmw m3 3

Glede na predhodni model sta novinca lažja za 80 kg, masa znaša okoli tone in pol. Inženirji so si pri številnih elementih podvozja in karoserije pomagali z večjo uporabo lahkih materialov, kot sta s karbonskimi vlakni ojačena umetna masa (CFRP) in aluminij. Oba modela imata tudi karbonsko streho. Eden glavnih ciljev v razvoju obeh M bratov je bil zagotoviti, da lahko ponudita impresivno moč z dirkališča, k čemur pripomore tudi hladilni sistem z dirkalno specifikacijo. Inženirji so tako tesno sodelovali tudi s profesionalnimi dirkači BMW Motorsport, kot sta dirkača DTM prvenstva Bruno Spengler in Timo Glock.

bmw m3 1

bmw m4 1

bmw m3 4

bmw m3 5

bmw m4 2

bmw m4 4

bmw m3 6

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

02.02.2014
17.12.2014
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 7

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 2

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.