Nemški BMW je nišni model v niši športnih terencev dolgo napovedoval. Po spletu že nekaj let krožijo risbe novega X4, serijski model razkrit pred dobro uro pa potrjuje precejšnjo natančnost neuradnih napovedi. Novi X4 je X3 z bolj poudarjenim prednjim delom, povezanimi ledvičkami in žarometi, nižjo in v zadnjem delu hitreje spuščajočo streho ter kupejevsko silhueto postavljeno na še vedno dokaj visoko karoserijo.
Po napovedih nemških medijev bo X4 za štiri tisoč evrov dražji od X3, model X4 xDrive 20d bi v tem primeru pri nas stal slabih 50 tisoč evrov.
X4 je nastal zaradi uspeha večjega X6
O smislu športnega terenca s pridihom kupeja nima smisla govoriti. Koncept je dejansko enak kot pri razred večjem X6, smisel tudi. Kupci so dokazali, da je X6 smiselen avto, letno so jih pokupili prek sto tisoč. Zaradi tega razloga je BMW izdelal tudi X4, manj uporaben in dražji X3.
Daljši in nižji od X3
BMW X4 je dolg 4,67 metra, v medosje pa se rasteza 2,81 metra. Novinec je za 14 milimetrov daljši in 36 milimetrov nižji od svojega tehničnega in oblikovnega vzornika X3 (visok je 1,62 metra). Kljub temu ima podvozje precejšnjo - 20,4 centimetrsko oddaljenost od tal, od razred manjšega mercedes-benza GLA je denimo višji za šest centimetrov.
V kabini ni sprememb, X4 je X3. Domnevamo lahko, da je prostora za potnike manj, vsaj zadaj, kjer se streha spušča veliko hitreje kot prin+ X3. BMW trdi, da je tam dovolj udobja za tri potnike, a deljivost zadnje klopi v razmerju 40:20:40 sporoča, da bosta udobno sedela predvsem dva potnika. V prtljažniku ob tem ostane še 500 do 1.400 litrov (ob podrti zadnji klopi) prostora za prtljago.
Motorji in menjalniki iz X3
Serijski štirikolesni pogon, konkrentne mere in skromna uporaba lahkih materialov X4 prinašajo kar visoke številke na tehtnici - od 1.730 do 1.935 kilogramov. Motorjev je šest, dizelski X4 xDrive 20d s 140, 30d s 190 in 35d s 230 kilovati ter bencinski 20i s 135, 28i s 180 in 35i s 230 kilovati. V razmerju med zmogljivostmi in porabo blestijo predvsem dizelski stroji. Osnoven štirivaljnik 20d porabi 5,2 (samodejni menjalnik) oziroma 5,4 litra plinskega olja na sto kilometrov, do stotice pospeši v osmih sekundah. Šestvaljni 30d do stotice pospeši v 5,8 sekunde in porabi 5,9 litra, najmočnejši 35d pa je še šest desetink hitrejši in ima deciliter višjo porabo. Menjalnik je ročni šeststopenjski ali samodejni osemstopenjski, zadnji je pri šestvaljnih motorjih serijski.