Avto

BMW 325d - Izjemnost na meji z norostjo

Številka 325d prinaša odlično poslovno limuzino, enega najboljših štirivaljnih dizlov ta hip in tudi zasoljeno ceno

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

20.10.2013 15:09
Čas branja: 2 min

BMW zna razviti, oblikovati in tudi izdelati zelo dober, skorajda brezhiben avto v vseh pogledih. Različica 325d z M paketi opreme brez dvima meji na popolnost, a navdušenca hitro prizemlji zasoljena cena dobrih 40 tisočakov brez in prek 57 tisočakov z dodatno opremo.

IMG-5733.1382277775.JPG.s.600px.jpg
M sport paket za 4.325 evrov s 18 palčnimi kolesi, estoril modro barvo trojki daje tisto skladnost športne limuzine, ki jo v osnovnih modelih ni.

Izjemnost gre pri tem BMW tudi tokrat na račun kombinacij, ki jih tekmeci težko ali pa sploh ne dosegajo. Denimo podvozje, ki z doplačljivo prilagodljivostjo ponuja programe sport+, sport, comfort in varčevalni ecopro. Športna dva ponujata izjemno odzivnost volana, čvrsto blaženje in uživaško vodenje skozi zavoje. Sport+ dodaja še nekaj zabave ob omejeni elektronski pomoči pri zdrsih zadka, comfort pa športno limuzino spremeni v vsakdanje udoben avto, ne da bi bistveno pokvaril voznih lastnosti in dinamike. V tehničnem delu smo pogrešali le osemstopenjsko avtomatiko, ki brez dvoma ponuja boljšo izkušnjo kot klasični šeststopenjski ročni menjalnik. Ta si s predolgimi in nekoliko težaškimi gubi ne zasluži slovesa, ki si ga je BMW lastil pred desetletji.

Dva litra, 218 konjev, šest litrov porabe

Nato je tu stroj, eden najboljših ta hip na trgu. Dizelski štirivaljnik ima le dva litra prostornine in kar 160 kilovatov (218 konjskih moči) in 450 nevtonmetrov največjega navora. Skrivnost stroja z neposrednim vbrizgom je v dvostopenjskem (twin scroll) turbo polnilniku, ki poskrbi za odzivnost v nižjih vrtljajih in moč v visokih. Štirivaljnik se tako brez zamud in predvsem brezu težav ter zelo živahno na dodajanje plina odziv aže pod 1.500 vrtljajev in se s še večjim veseljem zavrti do bencinskih 5.500 vrtljajev.

Vrti se kot bencinar, prožnost je dizelska

Široko območje uporabnih vrtljajev omogoča, da pozabite na ročico menjalnika, pri 30 kilometrih na uro pretaknete v tretjo, pri 60 že v peto in hitrost usmerjate le z dodajanjem plina. Zmeren plin omogoča porabo okoli tovarniških 4,9 litra, v povprečju brez odpovedovanj stroj spije natanko šest litrov, bolj grobo pritiskanje na plin pa avto do stotice požene v le 6,8 sekunde, porabo pa malo čez osem litrov. Zmogljivosti so skoraj na ravni M3 tri generacije nazaj, poraba sodi v okvire dizelskih poslovnih limuzin. Silovite zavore ob tem ne boste utrudili, tudi ko boste desetič pedal pohodili z vso močjo in vztrajnostjo.

IMG-5716.1382279388.JPG.o.600px.jpg
Vzoren, ponovno doplačilen M volan

Številke so za 1,55 tone težko limuzino s skoraj 220 konji izjemne. Zdi se da stroj zmore vse in ob tem še pošteno varčuje s porabo, deluje uglajeno in razmeroma tiho, vsekakor bolj kot 320d. Tu bi z opisom že zaključili, če ne bi poznali dizelskih šestvaljnikov. Pa ne, da bi majhnemu štirivaljniku kaj manjkalo, a globokega zvoka, še mirnejšega teka in brutalnosti treh litrov prostornine in prek 600 nevtonmetrov navora, pač ne more ponuditi.

Za dodatke 17 tisoč evrov

Ko kljub temu odličnemu stroju dodaš še udobne in dobro oprijemljive športne sedeže iz M paketa, vzoren - oprijemljiv, debel in natančen volan, M paket zunanjosti, ki v osnovi nekoliko nerodno trojko spremeni v zelo lično športno limuzino, zelo dobro izdelavo in celo prostornost na zadnji klopi doslej neznačilno za serijo 3, takšnemu avtomobilu težko kaj zameriš. Že osnovna cena, še posebej pa dodajanje opreme, ki jo je bilo pri testnem avtomobilu za kar 17 na prek 57 tisoč evrov (za doplačilo je tudi bluetooth povezava s telefonom), pa izjemnost spravi na mejo norosti.

Nor avto, nora cena

Skoraj 60 tisočakov za poslovno limuzino s štirivaljnim dizlom je pač izjemno veliko denarja, približno dvakrat toliko kolikor stane sicer šibkejši in slabše opremljen, a v osnovi podoben BMW 316d in približno toliko kot stane ne prav skromna serija pet. A BMW, tudi tale, nikoli ne bo odločitev zgolj iz razuma, ampak iz ljubezni do vožnje in tehnike. Pri kakšnih kupcih pa tudi iz drugih, bolj plehkih, razlogov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

11.05.2015
FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 2

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.