Pri Škodi vestno nadgrajujejo družino octavij, po karavanski in športni pa je zdaj na vrsto prišla tudi robustna različica scout.
Druga generacija terenskega karavana se ponaša s štirikolesnim pogonom, za 31 milimetrov večja oddaljenost od tal (ta znaša 171 milimetrov) in zaščita podvozja pa jo bolj varujeta pred poškodbami. K temu pripomore tudi zaščitni plastični paket opreme za slabše terene, robustnost poudarijo srebrni terenski vstavki v odbijačih, glede na cestno različico je večji tudi vstopni kot za lažje premagovanje klančin.
Haldex z elektronsko zaporo diferenciala
Notranjost in prostornost prtljažnika (od 610 do 1.740 litrov) sta že znani iz običajne karavanske octavie. Kupcem scouta bodo na voljo dva dizelska (2.0 TDI s 110 ali 135 kilovati) in bencinski motor (1.8 TSI s 132 kilovati) ter ročni ali samodejni šeststopenjski menjalnik DSG. Štirikolesni pogon temelji na haldexovi sklopki pete generacije, prenos moči na kolesa pa se spreminja glede na podlago in potrebe. Serijsko je vgrajena tudi elektronska zapora diferenciala, kar (so)pripomore k 25 odstotkov izboljšani vlečni sili - scout lahko vleče prikolico s skupno težo do dveh ton.
Kupci si bodo za doplačilo lahko omislili pester nabor varnostno-asistenčnih sistemov, osnovna različica s šibkejšim dizelskim motorjem in ročnim menjalnikom bo stala dobrih 28 tisočakov - približno dva tisočaka manj od predhodnice.