Nemški mercedes-benz je danes v Detroitu razkril najmanjši limuzinski kupe CLA, ki bo na našem, trgu stal okoli 27 tisoč evrov. Novi CLA je dejansko mercedes A raztegnjen v limuzino, in to zelo kupejevsko. Velja pa za eno najbolj privlačnih novosti letošnjega leta, pri nas bo aprila letos.
Serijski sledi vabljivemu prototipu
Mercedes-benz CLA se je doslej kazal skozi prototipne različice, prve slike serijskega modela pa kažejo, da so oblikovalci smeli uporabiti vse svoje ideje. Mali limuzinski kupe je namreč drzen in eleganten, vsekakor nič kaj mercedesovsko zadržan, kar kaže tudi na oblikovni preporod znamke.
Osnova mali A, rezultat veliki CLA
Novinec je ostal na osnovi lani predstavljenega razreda A, kar razkriva tudi prednji del vozila in ureditev potniške kabine. Dolžina je s 4,63 metra za kar 34 centimetrov daljša od klasičnega A, CLA pa s temi merami že posega v razred poslovnih limuzinskih kupejev denimo volkswagna CC in audija A5 sportback.
Motorji od 90 do 257 kilovatov
Tehnika je seveda povzeta iz razreda A, z motorji in menjalniki vred, kar pomeni tudi nižje stroške in doseganje razmeroma ugodne cene okoli 27 tisoč evrov, kolikor naj bi stal na našem trgu. Osnovni CLA 180 bo poganjal le 1,6 litrski turbo bencinar s 90 kilovati, osnovni dizel bo CLA 200 s 100 kilovati, na vrhu pa bo v začetku prodaje CLA 250 s 155 kilovati. Nekaj kasneje bo športnim navdušencem na voljo še CLA 45 AMG z močjo 257 kilovatov (350 konjskih moči).
Poraba od 4,2 do 6,1 litra
Majhni motorji mercedesa CLA bodo zelo varčni, denimo dizelski CLA 200 CDI bo v povprečju porabil le 4,2 litra plinskega olja na sto kilometrov. Bencinski stroj v CLA 180 z 90 kilovati bo porabil 5,4 oziroma le pet litrov v varčni različici Blue Efficiency edition, CLA 250 pa 6,1 litra.