Mercedes-Benz je v nasprotju z BMW ustvaril vzporedno ponudbo električnih limuzin in SUV višjega srednjega in višjega razreda. To velja tudi za EQE, ki sicer vozi vzporedno z razredom E, a stoji na lastni osnovi.
Limuzina dolžine 4,95 metra, širine 1,96 metra in precejšnje višine 1,51 metra je od klasika večji v vse smeri. Hkrati je tudi za pet centimetrov višji, čeprav tega zaradi kupejevske oblike in kupolaste strehe navzven nikakor ne kaže.
Zaradi krajše medosne razdalje ima tudi manjšo baterijo kot EQS. Pravzaprav dve: manjša ima 89 kilovatnih ur, večja pa 90,6 kilovatne ure zmogljivosti. Manjšo so v Mercedes-Benzu namenili osnovnima različicama EQE 300 in EQE 350 z zadnjim pogonom, močjo 180 oziroma 215 kilovatov in dosegom 626 kilometrov med polnjenji.
Večja baterija pa je namenjena najbolj varčni različici 350+ s 672 kilometri dosega, 350 4matic in 500 4matic z močjo 215 oziroma 300 kilovati in 583 kilometri dosega ter vrhunskim modelom AMG.
Sami smo preizkusili EQE 350 4matic s 583 kilometri dosega, torej skoraj osnovni model. A s tem ni nič narobe, saj je s takšno osnovo mogoče odlično shajati, tudi ko so pričakovanja zaradi znamke in cenovnega razreda zelo visoka. EQE 350 je seveda zelo tih, tudi ko gre za zvoke, ki prihajajo od kotaljenja pnevmatik in požiranja cestnih lukenj.
V mestnem tempu in vključenem programu eco je umirjen in odziven. Comfort ga prebudi, sport pa spremeni v športno limuzino, ki se v delčku sekunde odzove na dotike pedala za plin. EQE seveda pospešuje zvezno, nič kaj sunkovito, a vselej odločno.
Pri polnem plinu se do stotice izstreli v dobrih šestih sekundah in ne pušča želje po dodatni moči.
Še bolj razveseljivo pa je dejstvo, da EQE kljub veliki masi (2.465 kilogramov) ponuja res odlično vozniško izkušnjo, ki je v prvi vrsti povezana z nizkim težiščem v dnu avtomobila vgrajene baterije, zelo natančno nastavljenim podvozjem, ki kljub čvrstosti nikoli ne deluje grobo ali neudobno, ter zelo natančnim volanskim mehanizmom brez tistega značilnega sterilnega občutka.
Razmeroma ugodne so tudi cene. EQE 300 in 350 s popustom padeta pod ceno 80 tisoč evrov, kar pomeni, da si podjetja lahko poračunajo DDV.