BMW 7 je ikona bavarske znamke, ki vse od leta 1977 pri tej znamki pomeni najvišjo raven razkošja, udobja, tehnike in vselej tudi dobršno mero dinamike. Sedmica je bila takšna prvih šest generacij, sedma pa je zelo drugačna.
Sedma pomeni seriji 7 in i7. Prva je klasično bencinska, vselej hibridna in tudi dizelska. Zadnja pa je seveda popolnoma električna in kot takšna prva električna luksuzna limuzina na svetu.
Sedmica želi biti in tudi je drugačna. Še najbolj na prednjem delu, kjer so luči razdeljene na dva dela, ledvičke pa so osvetljene in obkrožene s kristalnim obročem iz Swarovskega. Stranska linija je klasično ravna, zadek nekaj bolj zaokrožen, a prepoznaven. Sedmica je ob tem vidno zrasla v vse smeri, za 5,1 centimetra celo v višino. Zdaj v dolžino meri kar 5,39 metra, v širino 1,95 in v višino 1,54 metra. V medosju se je raztegnila na kar 3,21 metra, kar prinaša resnično prostorsko razkošje na zadnjih sedežih. Te mere pa pomenijo tudi, da ne bo na voljo krajše in daljše različice, sedmica bo le daljša.
Kabina je v celoti digitalizirana, temelji na operacijskem sistemu osme generacije. To pomeni novo ukrivljeno armaturno ploščo, sestavljeno iz 12,3-palčnega zaslona z merilniki in 14,9-palčnega osrednjega zaslona. Kot iX je tudi sedmica ohranila vrtljivi gumb iDrive.
Potniki na zadnji klopi lahko dobijo še prvovrstno izkušnjo hišnega kina, saj se s stropa spusti 31,3-palčni zaslon, opremljen z 8K-ločljivostjo in Amazonovim Fire TV, ki ga lahko upravljamo prek zaslonov na dotik v ročajih stranskih vrat.
Pogonov je več, izbrali pa smo dva skrajna. Električni i7 xDrive 60 s 400 kilovati moči dveh motorjev, 400-voltno električno infrastrukturo, baterijo zmogljivosti 101,7 kilovatne ure in 625 kilometri dosega ter dizelski 740d xDrive z 220 kilovati moči.
Električni stane 140 tisočakov, dizelski pa 116.700 evrov. Primerno visok je tudi najem, električni pa v tem cenovnem razredu nima več podpor v obliki subvencij, poračuna DDV in bonitete.