V Mazdi so leta govorili o platformi z zadnjim pogonom in šestvaljnimi motorji. Naposled so se govorice uresničile. Nova mazda CX-60 znamko odločno usmerja v premijski razred. Mazda se je pred tem vedno strateško postavljala med premijski in množični razred. Novinka v dolžino sestro CX-5 presega za 16 centimetrov. V dolžino se razteza 475 centimetrov, v širino 189 in v višino 168. Po velikosti se smuka v razredu nemške trojice Q5, X3 in GLC.
V kabini osrednji multimedijski sistem prikazuje vsebino na širokem 12,3-palčnem zaslonu. Vse funkcije se v CX-60 upravljajo prek vrtljivega gumba na sredinski konzoli. Vsebino pametnega telefona, povezanega prek aplikacij Android Auto ali Apple CarPlay, je mogoče upravljati samo prek zaslona na dotik, ko vozilo miruje. Drugi 12,3-palčni zaslon vozniku prikazuje podatke o vožnji. Prtljažnik ima v osnovi 570 litrov, v primeru zložene zadnje sedežne vrste pa 1.726 litrov.
Za pogon prvič ponuja priključnega hibrida z imenom e-skyactive. Ta združuje 2,5-litrski bencinski štirivaljnik s 141 kilovati (191 konji) z elektromotorjem s sto kilovati (136 konji), kar skupaj pomeni 241 kilovatov oziroma 327 konjskih moči ter 500 newtonmetrov navora. Baterijo zmogljivosti 17,8 kilovatne ure so vgradili v dnu vozila med osema.
Morda je še bolj pomembno, da ponuja tudi popolnoma na novo razvit dizelski motor. Kar 3,3-litrski vrstni šestvaljnik s 147 ali 187 kilovati in v obeh primerih zelo skromno porabo okoli pet litrov ter, za te čase, precej ugodno ceno.
Osnovna z zadnjim pogonom stane 46.490 evrov. Močnejša s štirikolesnim pogonom, 187 kilovati in bogatejšo opremo pa 51.690 evrov. Če sta različici poravnani z opremo, razlika v ceni skopni na 3.600 evrov.
Motorja sta zelo sodobna, saj prinašata nižjo motorno kompresijo, obenem pa osiromašenje mešanice goriva in zraka, novo zgorevalno komoro, ki omogoča dve ločeni eksploziji v isti komori hkrati, ne da bi ena vplivala na drugo, ter od 22 do 30 odstotkov večji navor kot pri 2,2-litrskem dizelskem motorju. Poraba pa je celo manjša.
Med večje minuse štejemo nemiren samodejni menjalnik in dokaj visok poslovni najem.