Citroën C5 X je oblikovno poseben, prostorsko razkošen in po udobju pravi citroën, ki ponuja prostor in razkošje po razmeroma ugodni ceni.
Novo desetletje je v avtopanogo gotovo pripeljalo tudi francoske luksuzne limuzine. Po DS9 je namreč tu tehnično soroden citroën C5 X. Ta je citroënovsko drugačen, nikakor pa klasičen. Ponuja pa predvsem veliko prostora in udobja za razumno ceno pod 33 tisočaki.
Novinec je nekakšno presenečenje. Na trg se vrača po kar petletni odsotnosti predhodnika C5, kar pomeni, da so snovalci, predvsem pa vodstvo znamke, dolgo razmišljali, ali se jim vrnitev v srednji razred sploh splača. Zagata je resnična, saj se prodaja limuzin in karavanov tega razreda zadnja leta močno zmanjšuje.
Oblikovalci so se zgledovali po konceptu CXperience. V skladu s Citroënovimi modnimi smernicami C5 X izstopa z drznim videzom. Z žarometi v obliki črke V, dolgim motornim pokrovom, nizko strešno linijo ter kupejevskim zadkom. V notranjosti razvaja s prostorom, med vožnjo pa z udobjem, ki ga zagotavljajo progresivni hidravlični omejevalniki. Ti pri skrajnem hodu vzmeti poskrbijo za mehkejše blaženje in tako pripomorejo k udobju. Ta beseda je napisana z veliko začetnico tudi pri širokih in bogato oblazinjenih sedežih iz posebne penaste sestave, podobne vzmetnici.
Ob osrednjem 12-palčnem zaslonu na dotik bodo informacije izpisane še na digitalnih merilnikih ter na steklu pred voznikom s projektorjem. Multimedijski zaslon bo mogoče brezžično povezati s pametnimi telefoni z aplikacijama Android Auto in Apple CarPlay. Medosje z 278 centimetri prostorsko razvaja tudi potnike zadaj. Prtljažnik pa sprejme od 545 do 1.604 litre prtljage.
Osnovni C5 X z 1,2-litrskim turbobencinarjem s 96 kilovati in samodejnim menjalnikom tako po ceniku stane 34.700 evrov. Z odštetim popustom pa C5 X feel pack PureTech 130 stane 32.900 evrov. Višje so tudi zmogljivejše različice, med njimi tudi priključni hibrid z 225 konji sistemske moči in okoli 50 kilometri dosega. Njegova cena se začne pri 47.300 evrih.