Lexus RX je vselej sodil v železni repertoar japonske premijske znamke. Na trgu je od leta 1998, prepričal je že 3,5 milijona kupcev. Kot prvi je v ta razred uvedel samopolnilni hibrid in nekaj drugih rešitev. A je vselej ostal na strani udobja, umirjenosti, tudi oblikovne in vozniške zadržanosti. Novi model pa je prvi, ki vozi v smeri vrhunske vozniške izkušnje.
Novi RX je že oblikovno precej bolj dinamičen in se zdi številko manjši od prejšnjega, čeprav je vsaj v dolžino v resnici enako velik (4,89 metra). Hkrati je bolj športen, ima nižje težišče in je še 90 kilogramov lažji.
V kabini razvaja z materiali in izdelavo, izstopa pa z res velikim 14-palčnim osrednjim zaslonom na dotik, ki je pripravno pomaknjen k vozniku ter ima velike in pregledne ikone. Njegova odzivnost je precej boljša kot v prejšnji generaciji.
Pri pogonu se zdita prava izbira hibridni RX 450+ s sistemsko močjo 227 kilovatov (309 konjskih moči), pospeškom do stotice v 6,5 sekunde in električnim dosegom 65 kilometrov, ki ga omogoča baterija z 18,1 kilovatne ure zmogljivosti. Še bolj pa razvaja RX500h, ki ga poganjata 2,4-litrski štirivaljni turbo z 200 kilovati in elektromotor na zadnji osi z 80 kilovati moči brez zunanjega polnjenja.
Skupna sistemska moč je 273 kilovatov oziroma 371 konjskih moči, pospešek do stotice traja le 6,2 sekunde. Skupni navor obeh motorjev seže do kar 645 newtonmetrov, povprečna poraba pa je 8,1 litra.
Pogon je štirikolesni, zadnji par koles poganja elektromotor. Za razdelitev moči pa skrbi sistem direct4, poleg tega RX 500h ponuja tudi štirikolesno krmiljenje in nastavljivo podvozje.
Cene RX segajo od 82 tisočakov za RX comfort 350h (oprema business stane 86 tisočakov), 95 tisočakov za business 450h+, do 106 tisoč evrov za RX500h F sport in luxury.