Napredna zasnova, lahka gradnja in močni motorji. A če pri meganu e-tech electric želite tudi velik doseg, bo treba globoko seči v žep.
Pri e-tech electricu je novo vse. Karoserija, sestavljena iz jekla visoke trdnosti in aluminija (stranska vrata), na prvi pogled sodi razred nižje – med B SUV ali B-crossoverje. Megane e-tech electric je namreč dolg le 4,21 metra, visok 1,5 metra in širok 1,78 metra. Električni megane je kot prvi avto skupine izdelan na novi osnovi CMF-EV, ki bo v prihodnje namenjena številnim modelom znamk Renault in Nissan.
Dolgo medosje je nujno zaradi vgradnje baterije neto zmogljivosti do 62 kilovatnih ur. Ta pa je rekordno tanka, le 11 centimetrov, in lahka (395 kilogramov) glede na zmogljivost. V ponudbi je tudi manjša in lažja baterija zmogljivosti 40 kilovatnih ur.
Baterijski sklop (62 kilovatnih ur) je dolg dva metra in širok 1,4 metra. Nameščen je v dnu vozila in je del šasije avtomobila. Ker je baterijski sklop dodatno izoliran, so udarci s tal dobro zadušeni, megane e-tech electric pa je tudi s tega vidika zelo tih avto.
Zelo učinkovit je tudi pogonski del megana e-tech electric. Motor, menjalnik, sklopka in polnilnik baterije skupaj tehtajo 145 kilogramov, kar je po besedah Renaultovih inženirjev okoli sto kilogramov manj kot pri najbližjem tekmecu. To se pozna tudi pri skupni masi, ki pri meganu z manjšo baterijo zmogljivosti 40 kilovatnih ur seže do 1.624 kilogramov (to je denimo manj kot pri zoeju ZE 50), z večjo baterijo zmogljivosti 62 kilovatnih ur pa do 1.783 kilogramov. Polnilnik na bateriji za polnjenje po izmeničnem toku je 7,4- ali 22-kilovatni, za polnjenje po enosmernem toku pa 150-kilovatni.
Motorja sta sicer dva, šibkejši s sto kilovati moči je povezan z baterijo zmogljivosti 40 kilovatnih ur, doseg je 300 kilometrov. Močnejši s 160 kilovati moči (do stotice skoči v 7,4 sekunde) pa je povezan z večjo baterijo zmogljivosti 62 kilovatnih ur in omogoča doseg 470 kilometrov med polnjenji.
Cene so razmeroma visoke. Megane z baterijo zmogljivosti 40 kilovatnih ur stane najmanj 37.090 evrov, z 62 kilovatnimi urami pa 44.590 evrov. Ugodnosti ni, vsaj opaznih ne, ima pa električni megane razmeroma velik preostanek vrednosti.