Tudi novi BMW X1 je, po vzoru serije 4, bencinski, dizelski, priključnohibridni in povsem električni.
BMW je po sedmih letih predstavil novega kompaktnega SUV, ki je izboljšan na prav vseh področjih. V dolžino je denimo zrasel za pet centimetrov, na 4,5 metra. Hkrati je za 2,4 centimetra širši (1,84 metra) in 4,4 centimetra višji (1,64 metra). Prtljažnik se je v osnovi povečal za 35 litrov, na 540 litrov, ob podrti zadnji klopi meri 1.600 litrov. Priključna hibrida 25e in 30e pa imata zaradi baterije v zadku malo manjšo prostornino, od 490 do 1.495 litrov.
Kabina prinaša ukrivljen prikazovalnik z digitalnimi merilniki diagonale 10,25 palca in zaslona na dotik v desnem delu diagonale 10,7 palca. Osrednji del z ročico serijskega samodejnega menjalnika ne vsebuje vrtljivega gumba iDrive. Novemu X1 boste torej ukazovali predvsem na dotik in z glasovnimi ukazi. Povezljivost z AndroidAutom in Apple Carplayem pa je danes, vsaj pri tej znamki, že standard.
Pogonski del prinaša zadnjo, peto generacijo tehnologije eDrive, kar pomeni motorje z vsaj blagohibridno tehnologijo in 48-voltno električno infrastrukturo, priključna hibrida xDrive 25e in 30e iz serije 2 active tourer s sistemsko močjo 180 oziroma 240 kilovatov, baterijo neto zmogljivosti 14,2 kilovatne ure in električnim dosegom od 78 do 89 kilometrov.
Povsem na tehnološkem vrhu pa je električni iX xDrive30 z dvema elektromotorjema s skupno močjo 230 kilovatov (313 konjskih moči), štirikolesnim pogonom, baterijo neto zmogljivosti 64,7 kilovatne ure in dosegom od 418 do 438 kilometrov. Baterijo bo po izmeničnem toku mogoče serijsko polniti z 11, za doplačilo pa z 22 kilovati moči.
Cene so visoke in zanimive. Osnovni X1 sDrive 18i stane 40.500 evrov, X1 xDrive 20d 45 tisoč evrov, priključni hibrid X1 xDrive 30e pa le tisočaka več. Električni, ki krepko preseže vse naštete, stane slabih 54 tisočakov, a je njegov najem le za dobrih sto evrov dražji kot pri osnovnem X1. Razlog je v odbitku DDV, nižji ceni energije in boljšem ohranjanju vrednosti. Izbira torej tudi tokrat, kot lani pri seriji 4, kaže k električnemu iX1 ali pa vsaj k priključnim hibridom.