Novi austral je zamenjava za kadjarja. Pravzaprav z njim nima nič skupnega, tudi imena ne. Na trg je pripeljal za te čase precej ugodne cene. Osnovni model stane 27.900 evrov, kar je pod povprečjem tekmecev v razredu C SUV, kamor sodi.
Hkrati je postaven in pričakovano oblikovan SUV s tankimi LED-žarometi na prednjem in zadnjem delu, ki rišejo črko L, z visokimi in napihnjenimi boki, 18-centimetrsko oddaljenostjo karoserije od tal in krepkimi merami.
Zasnovan je na isti skupinski osnovi CMF-CD3 kot aktualni nissan qashqai. Kljub temu je za devet centimetrov daljši (4,51 metra) in dva centimetra ožji (1,83 metra), je pa enako visok (1,62 metra). Tudi medosna razdalja je ostala enaka, 2,67 metra. Notranjost pa je prostornejša in bolj prilagodljiva.
Masa australa je precej majhna, še posebej, če jo postavimo v kontekst električnih avtomobilov, ki dosegajo in presegajo maso dveh ton. Osnovni austral mild hybrid 140 tehta le 1.373 kilogramov, različica mild hybrid 160 auto tehta 1.464, e-tech full hybrid 200 z vrha ponudbe pa 1.517 kilogramov.
Posebnost kabine je prilagodljivost, saj je mogoče zadnjo klop vzdolžno pomakniti za 16 centimetrov naprej in prtljažnik povečati s 500 na 575 litrov oziroma s 430 na 505 litrov pri različici s polnim hibridom, naslonu sedežev pa spreminjati naklon v treh nivojih od 25 do 29 stopinj. Zadnja klop bo tudi deljiva po tretjinah.
V kabini ponuja popolno digitalizacijo z zasnovo, ki smo jo videli že v meganu e-tech electric. To pomeni 12,3-palčni zaslon digitalne armaturne plošče in 12-palčni zaslon na dotik pokončne oblike. Za doplačilo je na voljo tudi prikazovalnik informacij na vetrobransko steklo (head-up display).
Tako kot električni megane je serijsko opremljen z Googlovimi storitvami in aplikacijami. Različica s polnim hibridom ponuja tudi štirikolesno krmiljenje japonskega Aisina (zadnja kolesa se zasukajo za pet stopinj, prej le 3,5 stopinje) in zelo majhen obračalni krog 10,1 metra, ki je na ravni mestnih avtomobilov.
Zanimiv je tudi motorni del. Zanj velja pravilo: manjša prostornina, več moči in višja cena, pa tudi manjši izpusti. Srce pogona sta dejanska le dva stroja. Že znani 1,33-litrski turbobencinar s štirimi valji in močjo 103 oziroma 116 kilovatov je opremljen z 12-voltno električno infrastrukturo.