Peugeoti serije 4 so bili v preteklosti športni in trendovski ali klasični in uporabni. Novi 408 pa je kar oboje hkrati. Poleg tega se je preselil razred nižje, iz D v C oziroma v zgornji del razreda C. Ker je zasnovan na osnovni EMP2 (model 308), je tudi cenovno precej ugoden oziroma le malo odstopa navzgor od opazno manjšega modela 308. Cene segajo od 30 tisoč do 45 tisoč evrov, z upoštevanim popustom celo pod 30 tisočaki.
To se morda ne sliši malo, a je cena dejansko zelo konkurenčna glede na trenutne razmere na avtotrgu in glede na vsebino, ki jo 408 ponuja. Med drugim je denimo vselej opremljen s samodejnim menjalnikom.
Novi 408 obuja obliko fastbacka – petvratnika z oblikovno linijo, ki potuje od strehe do zadka. Dodal mu je seveda v teh časih (tržno) nepogrešljive gene crossoverja. Peugeot je zanj uporabil tehnično osnovo EMP2, ki denimo služi peugeotoma 308 in 3008, tudi novemu DS4. V dolžino ga je raztegnil do 4,69 metra, v medosju pa do 2,79 metra in poskrbel za veliko prostora za potnika na zadnji klopi (19 centimetrov med hrbtiščem prednjih sedežev in sedalnim delom zadnjih).
Dolg zadek poleg elegance prinaša lahek dostop skozi velika in po želji električno gnana zadnja vrata in radodarnih 536 do 1.611 litrov prostora. Ko je naslonjalo sedežne klopi preklopljeno, lahko vanj naložimo predmete, dolge več kot 1,89 metra.
Novi 408 je hkrati razmeroma nizek, le 1,48 metra, čeprav je od tal oddaljen kar krepkih 18,9 centimetra. Z zloženimi ogledali je širok kar 1,85 metra in tako ustvarja zanimivo silhueto privzdignjenega petvratnega kupeja. Kolesa so 17-, 19- ali celo 20-palčna.
V kabino prinaša še znano zasnovo icockpita, torej digitalne armaturne plošče, majhnega volana, prek katerega gledamo na merilnike. Na sredinski konzoli je nameščen desetpalčni zaslon na dotik.
Kaj še prihaja? Peugeot 408 bo še letos dobil električni pogon s 115 kilovati moči, baterijo zmogljivosti 50,8 kilovatne ure in dosegom okoli 400 kilometrov. Prihaja tudi klasični polni hibrid, sestavljen iz 1,2-litrskega turbomotorja s 96 kilovati in elektromotorja z 21 kilovati moči (povezan bo s samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama). Ta bo najbrž nadomestil dizelski motor in zapolnil praznino med bencinarjem in priključnima hibridoma.